[MIEHINEN INSTAGRAM KUVA]

10. toukokuuta 2012


Kävin Vetokannaksen apteekissa. Näytin juntilta! Popin kirjava lasten pipo, eri sävyinen kuoritakki, farkut ja entiset valkoiset saappaat. Vedin pipoa syvemmälle ja toivoin, että kukaan ei näkisi. Mulla on aika usein tämä tunne. Mieheni on monesti ihmetellyt tätä piirrettä minussa. Joskus olen todella epäsosiaalinen ja vaisu. Se harmittaa! En halua ikinä näyttää tai vaikuttaa tylyltä. Kysyin joskus mieheltäni, että eikö sulla koskaan tule fiilistä "voi, kun ei tulisi tuttuja vastaan". Hänellä ei kuulemma sellasia fiiliksiä ole koskaan. Itse en tiedä minkä takia tunne joskus tulee. Rakastan tuttujani! Ehkä tämä on jonkin sortin "naisen juttu". 
Apteekkista ostin Multitabsin purutabletteja lapsille, Ibumaxia, xylitolipastilleja, c-vitamiinia  ja Acon kevyesti ruskettavan päivävoiteen. Näillä mennään! Paluumatkalla otin miehisen Instagram kuvan[virne]. Instagrammailuani voi seurata TÄÄLLÄ!! Tiedän, että osa fanittaa instagrammia, osa  ei. Itse tykkään! On kiva nähdä väläyksiä ihmisten arjesta. Olen aina ollut kuvien katselija. Tekstejä luen harvoin. Blogit ja sivut, jotka sisältävät paljon tekstiä, eivät ole minun juttuni. Voisin todeta kuten Andy Warhol "I never read, I just look at pictures". Tämä pätee melko lailla minuun.

3 kommenttia

  1. minä voin allekirjoittaa tuon saman. todella usein tuollanen olo. eikä takaisin kotiseudulle muutto kyllä auta yhtään :/

    VastaaPoista
  2. Ei mulle kyllä koskaan tule sellaista tunnetta.

    Sen sijaan kerran tapasin kaupassa hieman etäisemmän tutun jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Tämä tuttu oli vimpan päälle pyntättynä, jakkupuku päällä jne. Itse tulin juuri koirapuistosta, takki oli kurassa, naama punotti kun olin ollut pitkään ulkona raittiissa ilmasssa, hiukset sekaisin ja vaatteet ylipäätään....hmmm, vanhat ja kulahtaneet.
    Jälkeenpäin vain tuli vähän mietittyä mitäköhän tämä tuttu ajatteli nyt minusta, kun näki minut näin räjähtäneenä, että ehkä mulla on joku alkoholi ongelma enkä enää pysty huolehtimaan itsestäni kun takkikin on ihan kurassa??!? :-D
    Lähinnä kyllä nauroin itselleni!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne