[RUOTSALAINEN LAUKKUDIILERI]

12. toukokuuta 2012


On se fantastista! Minulla ei ole ruotsissa pelkästään appivanhempia vaan myös kirpparidiilereitä. He kiertävät ruotsalaisia kirppareita ja tuovat mukaan kivoja juttuja. Tänään anoppi soitti ja kysyi, että ostetaanko matkalaukkuja? Ne maksoivat 49 kr per kappale, mutta tänään kaikki myytiin puoleen hintaan. Hinnaksi jäi siis noin 23 kr eli noin 2,5€. Anoppi kysyi: "otetaanko kaikki?" Minä siihen: "kyllä".  Kuvan sain juuri Facebookin kautta. Upeita matkalaukkuja, joissa osassa lukee metallisella kyltillä SAS. Ou jeah! Kiitos mummo!

9 kommenttia

  1. Mitä ajatteli tehdä noilla matkalaukuilla???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kasaan niitä siihen pinoon, jossa on jo kaksi matkalaukkua ja säilön niihin tavaraa :)

      Poista
  2. Makea saalis. Mäkin haluisin tollasia diilereitä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi diilerit diilaa mulle vaikka mitä...tavaraa Åhlensista ym ;)

      Poista
  3. Mullakin on noita laukkuja ja kuolaan niiiiin ton valkoisen perään täällä :).
    Ps. Kommentoinkohan ekaa kertaa vaikka jo jonkin aikaa oonkin seurannut.

    VastaaPoista
  4. Ihania! Minullakin on yksi tuollainen, ei vaan oo tullu täällä meilläpäin juuri kirppareilla vastaan. Mullekki kelpais laukkudiilerit, jännää se on itsekin ettiä mut ei vaan tuota noin hienosti tulosta. :) Aurinkoista äitienpäivää!

    VastaaPoista
  5. Tilaan yhen diilerin, kiitti... ;D

    VastaaPoista
  6. Could i be anymore jealous? ei noi laukut niinkään mut sun anoppi! tsiisus. mulle kans.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne