[TRIPPI RISTINUMMELLE]

14. kesäkuuta 2012











Teimme tänään tripin Ristinummelle. Minä, tyttöni ja sen koira. Fiilis oli nostalginen. Olen asunut lapsuuteni 7 ensimmäistä vuotta Risinummella. Vanhempani rakensivat sinne punaisen tiilitalon 70-luvulla. Kuvissa näkyy myös ihka ensimmäinen kouluni. Muistan kuinka menin ensimmäiselle luokalle. Se oli hurjan jännää. Itseasiassa muistan itkeä tirauttaneeni, kun äitini jätti minut koululle nimenhuudon jälkeen. Ah, niitä aikoja! Trippimme syy oli vaatteiden haku. Ostin Facebookin kirpparin kautta Juditille kaksi tuliterää bodyä ja sortsiasun eräältä huippu kivalta isomummulta. Hän myi lastenlapsensa vanhoja vaatteita. Ihana myyjä! Paluumatkalla poikkesimme katsomaan minun mummoani, lasteni isomummoa, keskussairaalaan. Hän voi paremmin. Laitoin rasvaa huuliin ja vettä mukiin. Hoidin ihanaa kaunista mummeliani. Sairaala on minulle niin tärkeä paikka. Joka kerta kun käyn siellä, minut valtaa halu auttaa ja tehdä hyvää siellä potilaina oleville. Olen hoitsu henkeen ja vereen! Aamen!

2 kommenttia

  1. Ihanaa, että mummosi voi paremmin. Pala kurkussa luin tätä tekstiä. Kirjoitat niin elämänläheisesti, aidosti ja kauniisti. Ihmisistä. Tärkeistä.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne