[VAROITUS: EI PEDANTEILLE! LISÄÄ SOTKUA!]

13. kesäkuuta 2012



Monet eivät varmasti pystyisi edes julkaisemaan ylintä kuvaa. Koska haluan olla rehellinen ja näyttää todellisuuden, julkaisen kuvan. Joskus luin ruotsalaisten bloggareiden keskustelua arjen realiteetistä. Osa bloggareista halusi näyttää todellisuutta. Yllättäen löytyi lukijoita, jotka eivät halunneet todellisuutta vaan halusivat säilyttää bloggarin antaman kauniin kuvan. He eivät halunneet nähdä arkea ja sotkua. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että totuus on huippua! En pidä falskista! Tässä blogissa kerron asioita ja näytän kuvia, jotka ovat totta. Joskus meillä on todella siisitiä, joskus ei. Välillä olen hauska, välillä tylsä ja väsynyt. Joskus masentaa, joskus olen onneni kukkuloilla täynnä intoa. Joskus hiukseni hohtavat ja ripseni räpsyvä, toisinaan hiukset ovat karseat ja maskara poskilla. Elämä on vaihtelevaa!
Asiaan! Ensimmäisessä kuvassa on kaaos. Ainoat järjestyksessä löytämäni olivat Brazit. Kysyin tytöiltä, että mitä ne tekevät. Ne kuulemma tanssivat. Aika akrobaatteja! Nyt tämäkin kaaos on entinen. Huone on kivassa kunnossa. Huomenna otan valoisia kuvia putsatuista huoneista. Kello on nyt yksi yöllä. Jääköön tämän päivän viimeisiksi sanoikseni "Let´s keep it real!"

6 kommenttia

  1. Ahahahaa nuo Bratzit! Samanlainen sotku meillä pojan lelujen kanssa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voi että mä nauroin niille ;) haha. Terkkuja Sinille ja kiva kun käyt blogissani <3

      Poista
  2. näistä realismi kuvista tykkään :) täällä operaatio -kuinka saan pian 9v kiinnostumaan huoneensa siivouksesta, ja epäreilua kun sisko pian 7v sai palkinnon ahkerasta siivouksesta- :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan samat sodat täällä! :/ No...eikö se siitä. Mä meinaan pitää lapsille siisteyden kesäkoulua. Ne on innoissaan ;) Ainakin vielä...

      Poista
  3. Pitäisköhän mun julkaista kuva mun tiskipöydästä? ;)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne