[PINTEREST FAKTAA]

30. heinäkuuta 2012

Minun eniten "repinnattu" kuva. Olen ylpeä siitä, että kuva on minun omani. Se on uudelleen merkitty 29 kertaa. Napautin "pin" nappulaa tämän kuvan kohdalla 51 viikkoa sitten.


Viimeisin "pin" jonka olen tehnyt. Merkitsin kuvan tänään!



Viimeisin "pin" grafiikka&printti taululleni.


Viimeisin "pin" väri taululleni.

Suurin osa teistä tietää, että tykkään PINTERESTISTÄ, KLIK!! Pinnailen usein öisin, koska yöt ovat omaa aikaani. On fantastista katselle inspiroivia kuvia ja inspiroitua itsekin. Minulla on Pinteretissä 56 "taulua" eli eri aiheista osastoa. Olen painanut "pin" nappulaa yhteensä 5100 kertaa. Minulla on 839 seuraajaa. Itse seuraan 309 Pinterestin käyttäjää. Niin kivaa puhaa! Suosittelen! Minun Pinterest sivu löytyy TÄÄLTÄ, KLIK! Happy pinning!

3 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Joo, pin, pin, pin ja vielä kerran pin ;)

      Poista
  2. voihan pin! :)
    mä just löytänyt tien sinne, ja taidanpa sua hyvinkin siellä seurailla. kaikki viel nii uutta pinterestin puolella, mut eiköhän se tästä.
    uuden blogin lukijankin taidat saada musta. eikös aika hyvin?;)
    jatka samaan malliin!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne