[VIHREÄ VIRKISTÄÄ]

21. heinäkuuta 2012





Olen hankkinut viherkasvin pitkästä aikaa. Nyt toivon todella, että saisin sen pysymään vihreänä! Muistatte varmaan kokeiluni "Kuinka kauan saan Kodinonneni kukoistamaan?" Projekti sujui hyvin ja tein ennätyksen. Kodinonni eli meillä kaksi ja puoli kuukautta. Projekti sai ikävän lopun, kun lähdimme ruotsiin. Unohdin kertoa talonmiehellemme, että kukkaa tulisi kastella huolella. Arvaatte kuinka kävi. Otin siitä kuvan, mutta en löytänyt sitä tähän hätään. 
Nyt on uutta vihreää. Keittiön seinällä vihertää Sitruunamelissa ja olohuoneen kulmalla Peikonlehti. Olen istuttanut vihreät kirppis löytöihini. Puulatikon ostin Charles Lindholmilta ja se maksoi 4 €. Valkoinen ruukku löytyi SPR:ltä ja maksoi 2 €. Kivalta näyttää!

6 kommenttia

  1. Hieno tuo puukaukalo/laatikko. Suosittelen sulle kaktuksia. Ne selviää hengissä, vaikkei aina muistaisi kastellakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saana, mä oon tappanu jopa kaktuksen ;) No nyt luulen skarpanneeni sen verran et selviäisin ton peikonlehden kanssa :) Optimismia;) Kaktuksista en tällä hetkellä kauheesti tykkää, mutta asia voi olla toisin jo muutaman viikon kuluttua ;)

      Poista
  2. Peikpnlehti on kyllä sinnikäs, on kestänyt mulla kuusi muuttoa jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sanoivat et sen pitäs oll aika helppo hoitonen. Anopinkielet ovat eläneet mun hoidossa myös:) Nyt oon kuitenki ihastunut Peikonlehteen :) Terkkuja! <3

      Poista
  3. Heii, ihana blogi ja hienot kirppislöydöt. Sitruunamelissa rehottaa tuolla pihamaalla, pitäisiköhän koittaa siirtää joku oksa sisälle tuomaan väriä... Ei huono idea ollenkaan! :)

    VastaaPoista
  4. Oi min muistan miten kokeilu alkoi ja jatkui,

    mut miten se loppui...? ; ) Hähää

    Looks green! ♥

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne