[MITÄ OLEN TEHNYT?]

24. elokuuta 2012







Olen perannut 10 litraa punaisia viinimarjoja. Kiitos ihastuttavalle serkkutytölleni marjoista! Osan pakastin sellaisenaan ja lopusta tein mehua. Kiva fiilis kun pakkasessa on 8 kiloa mansikoita, 6 litraa punasia viinimarjoja ja 3 litraa mehutiivistettä. Haluaisin vielä mustikoita, mustia viinimarjoja ja omenoita.  Marja-homman lisäksi olen pussaillut lapsiani! On autuasta olla äiti neljälle ihanalle lapselle!
Älkää vain luulko, että olen mahtiäiti joka säilöö, siivoo ja on itse raikkaassa kunnossa. Suurin osa ajastani on nimittäin kulunut taisteluun romua ja sotkua vastaan. On vaikea hyväksyä, että minun siivotessani, perässäni kulkee lapsikatras sotkien kaiken uudelleen. Yritän opettaa heitä siivoamaan jälkensä, mutta se ei ole helppo tehtävä! 

Teille lukijani: ajattelen teitä joka päivä useaan kertaan. Olen onnellinen siitä, että saan jakaa asiotani teidän kanssanne! Olette loistavia ja arvokkaita! Mukavaa perjantaita! [sydän]

2 kommenttia

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne