[VYÖTÄRÖ]

25. elokuuta 2012

Kiva katsella tämän näköisiä käyriä vyötärön kehityksestä! Otin tavoitteeksi kaventaa itseäni hiukan. En ole ylipainoinen, mutta ylimääräistä löytyy sieltä ja täältä. En ole diettien/laihduttamisen kanssa fanaattinen. Kevennän terveyden takia! Teen kaiken tällä hetkellä kotikonstein. Sauvakävelen kolme kertaa viikossa. Pyöräilen kerran tai pari. Kävelyn ja pyöräilyn lisäksi "bodari" mieheni on tehnyt minulle ohjelman vatsalihaksia ja ojentajia varten. Teen liikkeet tiistaisin ja torstaisin. Suosittelen aloittamaan liikunnan kevyesti. Parasta on jos sen saa osaksi rutiineja. Aika usein ihmiset aloittavat kuurit ja treenit yhtäkkiä! Tehdään kaikkea hullun raivolla ja paljon. Usein kaikki myös lopahtaa yhtä nopeaan kun alkoikin siis ON-OFF. Mukavaa lauantai-päivää!

6 kommenttia

  1. Onnittelut! Minäkin olen ajatellut hyötykayttää keskimmäisen kerhomatkat, harmi vain kun esikoisen eskari on liaan kaukana kävelylle kolmen lapsen kanssa. Mulla on kännykässä joku urheilu appsi se on aikas kiva, mikäs tuo sinun mahtaa olla? Tsemppiä! ps. tuo aikaisemman postauksen siivous on niin tuttua. Oikein harmittaa kun ei ole kuin sekunnin siistiä, mutta onhan sekin hyötyliikuntaa kun ravaa laittamassa tavaroita paikoilleen... Vielä on työsarkaa siinä asiassa tässäkin perheessä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Eli käytän urheilusuoritusten seurantaan Endomondoa...siinä pidän kirjaa kävelyistä ja pyöräilystä. Noi käyrät ja lihaskunto on kirjoilla Jefit nimisessä apissa. Molemmat ovat kivoja ja toimivia. Mukava seurata ja pitää kirjaa:) Terkkuja! <3

      Poista
  2. Hyvältä näyttää käyrä, hienoa!! Sama on mullakin tavoitteena. Nyt vaan toivotaan hyviä säitä ettei jatkuva rankkasade vesitä (heh) viikon päästä alkavia työmatkapyöräilysuunnitelmia :)

    VastaaPoista
  3. Hei, täytyykin katsoa saako tuota Jefittiä mun lumiaan:) Mulla onkin jo Endonodoa vastaava appsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon käyttäny aikoinani myös Sporttrackeria. Sekin ihan ok. Joo Jefit on hyvä!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne