[PÄÄTÖS]

3. syyskuuta 2012


13 kommenttia

  1. Hihhii, ihana sua höpsöä, fiksua ja energistä naista kuunnella! Hyvä päätös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hehe taidan mä olla aika huvittava ;)

      Poista
  2. Ihana! Hymy huulilla kuuntelin. Joskus vaan pitää tehdä päätös ja ottaa iso askel. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos:) Niin se on elämässä...päättää vain täytyy välillä johonkin suuntaan ;) Terkkuja <3

      Poista
  3. Täällä helsikiläinen kätilöopiskelija. Kätilöstähän tulee ensin sairaanhoitaja ja varsinaiset kätilöopinnot siihen vasta päälle. Nopein reitti olisi aikuisopiskelijana sh:ksi ja sitten aikuisopiskelijana kätilöksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin juuri :) Harmi että vaasassa alkaa ensikerran aikuislinja SH:lle vasta muistaakseni 2014 :/ Siksipä lähden nyt nuoriso/tavalliselle linjalle. Vaasassahan on ihan kätiölinja ruotsinkielellä, jossa siis tehdään opinnot samassa ryhmässä alusta loppuun ja kätilöksi asti. Nekin tietty tekevät alkuunsa vain sh:n opintoja. Sen kätilön osuuden haaveilisin suorittavani aikuislinjalla Hesingissä tai jossain aikuisopinoina jos niit on:) Terkkuja sinne! <3

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Jes! Mä olen pähkäillyt just näitä samoja juttuja. Mulla olisi tammikuussa aloitus terveydenhoitajaopintoihin ammattikorkeassa. Jänskättää kyllä nuo opinnot, lapset, hoitoasiat, asuntolaina... Mutta hei, nyt täältä saa vertaistukea, jes. Aika jännää! Mä pääsin sisään nyt toisella yrittämällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Täältä pesee vertaistukee ;) Mä sain tän paikan jo ekalla hakukerralla ja olen siis pitänyt sen paikan nyt maksimi ajan ja nyt se on pakko lunastaa;) Hain ekalla kerralla kätilöksi, enkä päässyt..mutta pääsin silloin amk:hon hoitotyöt lukeen. Nyt on siis aloitettava. Aloitan kenyesti ja teen ekan lukuvuoden aikana sen minkä pystyn. Alotetaan selvittämällä mitä voisin saada hyväksyttyä, kun on toi yli 10 vuoden lähi/perushoitaja työkokemus ja opinnot. Terkkuja! Tsemppiä! Kyllä me selvitään <3

      Poista
    2. Pakko selvitä, mulla on vielä hetki aikaa nauttia täysillä kotiäitiydestä, sitten mennään... Mulla on toi 10 vuoden kokemus IT alalta;) Mutta mulla on toinen AMK tutkinto alla, niin saan myös jotain hyvityksiä. Niitä munkin on tarkoitus syksyllä selvitellä koululla tutoropettajan kanssa.

      Poista
    3. Kyllä! En mäkään paljoa nyt syksyllä tee ja meinaan käydä jonkun illan viikossa töissäkin. Latisti vaan hirveesti, kun kuulin et suunnilleen kaikki kokemus ym jutut joutuu näyttämään ja tenttimään tai miten opettaja haluaa. Olis kivempi ollu jos olis saanut suoraan vaan hyvitettyä juttuja :/ Noh, opiskellaan ja näytetään;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne