[TIESITTEKÖ TÄMÄN MINUSTA?]

17. syyskuuta 2012

Kerron teille salaisuuden! Minua pitää tällä hetkellä liikkeellä monenlaiset jutut. Jotkut teistä saattavat tietää, että olen ollut Ruotsissa asuessamme poliittisesti aktiivinen. Minulla oli useita vastuutehtäviä.  En ole millään lailla "peruspoliitikon" oloinen ihminen, mutta intoa ja motivaatiota on aina riittänyt. Palan aiheille lapset, perheet, vanhukset ja terveydenhuolto. Olen siis ehdokkaana kuntavaaleissa Vaasan alueella.

Pohdin todella pitkään kertoisinko tämän tässä blogissa. Päädyin tekemään niin. Tiedän tämän kaiken vaikuttavan omassa elämässäni seuraavat viikot ja uskon myös, että monet teistä Vaasalaisista olisitte sen huomanneet jokatapauksessa.

Vetoan teihin tässä ja nyt. Haluan pitää "Löytö" blogini sellaisenaan kun se on. Rakastan kertoa juttujani teille. Tykkään kertoa köykäisiä tarinoita ja keskittyä asioihin joita teen vapaa-aikanani.

Pyydän teitä keskittämään kaikki poliittiset pohdinnat ja kommentit minun uuteen aihetta käsittelevään blogiini. Sen te löydätte TÄÄLTÄ!! 

Kiitos teille! Olette ihania!

6 kommenttia

  1. Hienoa, mahtavaa!!! Joskus miettinyt samaa, että pitäisiköhän, mutta toistaiseksi jäänyt... Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Viihdyin tehtävissäni Ruotsin maalla. Viihdyn varmasti täälläkin :)
      Terkkuja Iralle <3

      Poista
  2. Jepp, huomattiin että oli ilmestynyt uusi blogi :) Lycka till!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) Ihana! Kiitos ja huomasin et olin saanut ekan Wordpress lukijan;) Wordpress on muuten aika kiva! Terkkuja teille <3

      Poista
  3. Hienoa, että olet ehdokkaana! Tsemppiä:)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne