[TIPPA LINSSISSÄ]

22. lokakuuta 2012

Ihan uskomatonta! Mä istuin kun nakutettu tv:n edessä ja katsoin tänään "Tuhkimotarinoita". Oli todella sympaattinen ja koskettava jakso! Käykää ihmeessä katsomassa Yle Areenassa. Huippu! Siinä mä istuin ja kyynelehdin salaa. Mukavaa maanantai-iltaa! Viimeinen viikko ennen vaaleja. Vaalityötä olen tehnyt, mutta on ihana tietää, että se homma on pian ohi. Mielenkiintoista ja kivaa on ollut, mutta myös melko intensiivistä! Käykää äänestämässä! Se on tärkeää! 

Mahtavaa päästä pian sisustamaan ja bloggaamaan myös Löytöön. Siivosin viikonloppuna koko talon. Tosi hyvä fiilis, kun kaikki paikat on kunnossa! Olen vienyt ison määrän tavaraa kierrätykseen. Ideoitakin on pää täynnä! Odotan innolla joulukoristeluita! Terveiset teille armaat lukijani! Katselkaa viimeisin jakso "Tuhkimotarinoista"! Areenaan pääsee allaolevan linkin kautta!


5 kommenttia

  1. Tippa linssissä olen ikävöinys sinnuu!!
    Aikaa jottain 4000 vuotta, no melki, eh, kun viimeksi eres olen moikannut, JOTTA MOI MURU!

    Ja peehana kun vois äänestääkin teitsiä - niin mää tekiisin. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä sua hani <3 Just eilen mietin, et kuinka pitkä siitä on kun Oiviksen kans kohdattiin? Ja pitkähän siitä oli. Luulin jo, et sä olit unohtanunna mun olemasolon ;) No pian mä oon täällä takas. Kohta vaalityö on ohi ja mä pääsen keskittymään tännekin. Ihana, kun äänestäisit...se on huippua! Hali <3

      Poista
  2. Luin tämän postauksen jo ajat sitten ja katoin tuon Tuhkimotarinoita-jakson äsken. Tosi kiva ja koskettava, melkein olin tippa linssissä itsekin. Kiitti vinkkauksesta!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne