[TULE SUNNUNTAI!]

23. lokakuuta 2012


SUNNUNTAI

Tule armas sunnuntai! Haha, nyt spekuloin hullun lailla, kuinka paljon ääniä saan. Saanko ollenkaan? Antaako hän äänensä minulle tai hän? Ehkä hän saattaisi antaa äänensä, mutta toisaalta hän voi antaa sen myös toiselle. Hän kyllä on samoilla linjoilla kanssani, mutta hänen kummin kaiman käämänsä on myös ehdolla. Ehkä antaa äänensä hälle...ja, ja, ja [virne].
Tottakai on selvää, että olen asettanut itseni hurjan paikan eteen. Olen altistanut itseni monelle. Minulla on hyvä itsetunto, mutta jännitän tätä silti. Olisi hurja saada vaikkapa vain kaksi ääntä, omansa ja miehensä. Tule sunnuntai, niin saan lopettaa tämän jauhannan. Toivottavasti, ette ole pahoittaneet mieltänne tai kypsyneet minuun. Vaalit ovat viimeaikoina vilahtaneet blogi posteissani. 
Tämä blogi on alunpitäen ollut jonkin sortin päiväkirjani. Siksipä se käsittelee aina sitä, mitä elämässäni tapahtuu. Nyt tapahtuu tätä. Mutta sunnuntaina vapaudun tästä vaiheesta. 
Minulla on paljon uusia ideoita kotimme suhteen. Sormet syyhyävät tuunailemaan. Haaveilen valkoisista katoista!

[Jos joku teistä on kiinnostunut minusta potentiaalisena ehdokkaana, kurkistakaa Facebook sivuilleni. Olen tehnyt useita filminpätkiä, joissa olen jakanut ajatuksiani kunnallispoliittisista aiheista. Niille sivuille pääsette TÄSTÄ!! ]


Mukavaa illanjatkoa!

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne