[VIIKON INSTAGRAMMEJA]

5. lokakuuta 2012











Nämä kuvat kertovat melko hyvin tämän viikon tekemiseni. On käyty töissä, luennoilla, puistossa, kaupassa ja ja ja vaikka missä. Huh, huh ihan hengästyttää. Nyt on perjantai, mutta vapaata viikonloppua ei ainakaan minulle ole tiedossa. Huomenna Rewell Centteriin edustamaan itseänsä. Tulkaa moikkaamaan! 
Mun pää on täynnä kaikkea! Judit ja herra Hoo ovat sairaina flunssassa ja viime yö menikin valvoen. Nyt uhmaan rumaa kelii ja vetäsen lenkin! Hugah!

4 kommenttia

  1. Kiva oli kun satuttiin samalle hyvälle luennolle/luennoitsijalle :)! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva, kun olit siellä :) Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo, se oli varsinainen kauppareissu. Olin yksin neljän kanssa Minimanissa ;) Yleensä mä vältän kaupassa käyntiä niin et kaikki on mukana ja siis et oon yksin. Nyt ei ollu vaihtoehtoo, mutta sujui tosi hyvin. Nää meidän lapsukaiset on kyllä melko totelevaisia....kun sille päälle sattuvat ;) Terkkuja <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne