[ARMAS HERMANNI]

19. marraskuuta 2012








Päivän kohokohta! Tänään noin 14.40 seisoi ovellamme komea pitkä mies. Hän oli rakas velipoikani. Hänellä oli mukanaan Indiskan paperikassi. Hän ojensi kassin minulle ja sanoi, että siellä on Hermanni. Niin jännittävää! Hermanni on ystävyyskakku, jota ei voi ostaa. Se saadaan lahjaksi. Tyttäreni saivat tänään Hermannin ja mukana tulivat myös ohjeet. Niissä on opastettu päivä kerrallaan millä Hermannista kasvatetaan kakku. Niin jännittävää! Jopa minä, jota ei kiinnosta leipominen juurikaan, olen innoissani. Veljeni ja hänen vaimonsa keksivät aina kivoja juttuja. Tämä oli huippu kiva! Ensimmäinen päivä. Olemme saaneet Hermannin ja kaataneet sen kulhoon. Päälle on asetettu keittiöliina. Jatkoa seuraa!

4 kommenttia

  1. Voi, meilläkin oli aikoinaan Hermanni. Äidin kanssa sitä vuoroperään kasvatettiin, että pysyy "suvussa". Jostain syystä sitä ei enää ole kellään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mä en ole tiennyt mitään koko Hermannista :/ Siksipä oonkin erityisen "exited" ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ihana! Mä en ole koko Hermannista tiennyt mitään...oon ite ihan fiiliksissä ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne