[HELPPO TYYPPI]

12. marraskuuta 2012


Palasin juuri lenkiltäni ja totesin olevani helppo tyyppi. Minua ei häiritse pikku asiat. Esimerkkinä voisi ottaa vaikka nämä jouluvalot, jotka juuri bongasin palosaarella. Osaa saattaisi ärsyttää niiden aikainen ajankohta, mutta minua ei yhtään. En ärsyynny pienistä asioista. Esimerkkinä voisi ottaa vaikka kirjoitusvirheet. Osaa ne raivostuttavat. Heidän saattaa olla vaikea lukea tekstiä juuri häiritsevien kielioppivirheiden takia. Minä saatan, jos hyvin käy, huomata ne...siinä kaikki.
  Voin syödä samaa ruokaa joka päivä pitkän ajan, eikä haittaa yhtäään. Ruuasta en yleensä valita. Lähestulkoon kaikki kelpaa. Jopa haukutut vanhusten ruoka-annokset ovat mielestäni hyviä. Kyllä! Olen maistanut niitä. Kaikenkaikkiaan olen melko "easygoing" [virne].


3 kommenttia

  1. Taidetaan olla tuossa(kin) asiassa aika samanlaisia. Jos mua jokin ärsyttää, niin se kun toisia ärsyttää lähes mikä vaan. Elämä on paljon leppoisampaa kun ottaa lungisti :)

    VastaaPoista
  2. Se on tuo positiivinen elämänasenteesi, mikä kantaa kyllä tosi pitkälle. Pidä kiinni siitä.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne