[PULINA]

6. marraskuuta 2012


Bäläbäläbäläbäläbäläbäläbäläbälä...

[ MAINOSKATKO!! ]

Rakastan käytettyjen tavaroiden ostamista kuten te, minua pitkään seuranneet, jo tiedätte. Eniten minun suosiossani ovat fyysiset, oikeat kirpparit kuten Adam&Ewa, Fyndis, SPR ja Jupiter. Olen kuitenkin jo pitkään ostanut ja myynyt myös nettikirppareilla kuten esimerkiksi Finditissa ja Facebookin Vaasan alueen kirppareilla. 
Jokin aika sitten kyllästyin FB kirppareihin, koska säännöt muuttuvat usein ja monet  minun mielestäni mukavat asiat ovat kielletty.  Älkää ymmärtäkö väärin! Hyviä paikkoja ovat edelleenkin ostoksien tekoon ja myyntiin. Ostan ja myyn edellekin Vaasan alueen Facbook kirpparin kautta.
Eilen eräs kiltti vihjaisi minulle Vaasan alueen "Pulina" kirpparista. Yes! Se on kaltaiseni pulisijan paikka. Tuolle kirppikselle saa ilmoitella miten haluaa ja milloin haluaa. Parasta on se, että kommenttikentissä saa vapaasti tarinoida muiden kanssa. Myyn siellä itsekin tällä hetkellä kansiossa Johanna K. myy. Tosi kiva paikka! Suosittelen Pulina kirppistä Vaasan alueella asuville! Superkiitos sen keksineelle!


[ VAASAN ALUEEN PULINA ]

löytyy...

1 kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne