[RIPSIRAPORTTI]

11. joulukuuta 2012





Ripsiraportti aiheesta kiinnostuneille. Minulla on ripsien pidennykset. Laitoin ne syyskyyn alussa. TÄÄLLÄ voitte lukea ensimmäisen "ripsiraporttini". Olen edelleekin todella tyytyväinen. On uskomaton helpotus, kun ei tarvitse säheltää ripsivärin kanssa. En ole koskaan tykännyt siitä puuhasta. 
Nämä kuvat ovat otettu tänä aamuna, ennen huoltoa. Kuvissa olevat ripset ovat olleet paikoillaan 5 viikkoa. Siihen aikaan nähden ne ovat omasta mielestäni melko hyvässä kunnossa. Harventuneet toki. Olisin voinut kulkea noiden kanssa vielä ainakin viikon eli kuusi viikkoa. Hyvin pysyvät! Olen elänyt ripsieni kanssa täysin normaalia elämää. Nukun jopa vatsallani, lukuunottamatta ensimmäistä 48 tuntia. Harjaan ripset aamulla. Siinä kaikki. 
Minun täytyy tässä yhteydessä kertoa, että kävin yhden huollon tekemässä muualla. Huolto oli halvempi ja päätin kokeilla. Valitettavasti ne ripset eivät pysyneet hyvänä kuin kaksi viikkoa. Irtoilivat todella helposti. Mitään poikkeavaa en niiden kanssa tehnyt, elin täysin samalla tavalla kuin ennenkin. Hanna on huoltanut ripsiäni jo kahteen kertaan, tuon huonon kokemuksen jälkeen. Mitään ongelmia ei ole. Ripset pysyvät hyvänä pitkään. 
Jos minulta kysytään, niin suosittelen kokeilemaan ripsien pidennyksiä. Kuten sanottu, olen todella tyytyväinen. Hanna Kalliolan Beauty Salon löytyy TÄÄLTÄ! Salonki sijaitsee Vaasan keskustasta, Anttilan talossa. Hannalta löytyy pitkä lista mukavia hoitoja. Itse aion seuraavaksi kokeilla ihonpuhdistusta u-äänellä. 

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne