[10 KYSYMYSTÄ]

27. tammikuuta 2013


SANNIS haastoi minut tähän! Tämä on itseasiassa ihan törkeä haaste, haha. Joutuu keksimään loputtoman määrän kaikkea. Päätänkin täten olla röykeä ja kertoa vain 10 asiaa itsestäni ja vastata Sanniksen tekemiin 10 kysymykseen. Jätän keksimättä ne 10 omaa kysymystä ja haastan kaikki halukkaat. Rebelli mä!

10 asiaa minusta [osalle tuttuja juttuja]:

1. Kutsun itseäni joskus Justiinaksi, samoin Judittia. Meissä molemmissa on piirteitä Pekka Puupään Justiinasta. Olemme melko topakoita ja omapäisiä.  Käärimme hihat ja tartumme hommiin!

2. Olen äkkipikainen. Suutun ja lepyn samalla sekunnilla.

3. Rakastan keksimistä ja käsillä tekemistä.

4. Toinen nimeni on Elisa.

5. Olin lapsena villi ja tottelematon. Karkasin ala-asteella käsityötunnilta ikkunasta sukkasillani. Huusin myös kerran käsityönopettajalle "kyyppari tänne!" Tarvitsin apua sukan kutomisessa. Seisoin lähes koko tunnin luokan nurkassa kasvot seinään päin. Hän ei ollutkaan kyyppari [virne].

6. Henkselit olivat muotia 80-luvulla. Minulla oli punaiset. Eräs ilkeä poika nimeltä Jussi vetäisi mun henkselistä ja se irtosi. Metalli osa osui huuleni yläpuolelle ja sain armottoman haavan. Siinä näkyy vieläkin pieni painauma. 

7. Käytin paljon meikkiä teini-iässä. Suosikki huulikiiltoni oli nimeltä Dolly ja sitä sai Sokokselta.

8. Erään kerran olin ostanut uuden värivoiteen. Se olikin sävyltään liian tumma. Tulin aamulla  kouluun Yhteiskoulun Yläasteelle. Kaverini katsoi minua kummasti ja kehoitti minua käymään WC:ssä. Minähän kävin. Kasvoni olivat todella tummanruskeat ja laikukkaat.

9. Laitoin reijät korviin vasta reilu 20-vuotiaana.

10. Ajoin nuorena autolla päin puuta. Vauhti oli kova ja isän auto tuhoutui täysin. Kyydissäni oli porukkaa, mutta onneksi kenellekkään ei käynyt kuinkaan. Jos olisi käynyt, elämäni tänä päivänä olisi  varmasti hyvin toisenlaista, jos eläisin.

10 vastausta Sanniksen kysymyksiin:

1. Lempparitekeminen kotona?
Bloggailu, sohvailu, tuunailu ja lasten kanssa hengailu.

2. Lempparitv-sarjat
Iholla, The Voice Of Finland, Walking Dead, Ruotsin Miljonääriäidit ja kaikki sairaalasarjat + dokumentit. En tosin juuri koskaan katso mitään näistä kokonaan tai kunnolla. Sivusilmällä!

3. Lempparitv-hahmot?
Kympin uutisten juontajat

4. Lemppariruoka?
Lohi kaikissa muodoissaan.

5. Lempparipaikka?
Sänky

6. Lempparivuodenaika?
Kevät

7. Lempparisisustusjutska kotona? (P.S. Kuva ois kiva)
Niitä on monta. Yksi niistä on ehdottomasti tämä kuvan tuoli.

8. Lempparivaateliike?
HM, Marimekko, Lindex

9. Lempparisisustusliike netskussa?
Finnish Design Shop

10. Lempparisisustusliike livenä?
Kirpputori






3 kommenttia

  1. Samanlainen äkkipikainen äkäpussi täällä hei,joka myös leppyy nopeasti ;P Näitä oli kiva lukea. Iholla ja Voice of Finland on myös täällä suosikkeja :)

    VastaaPoista
  2. Näin just viime yönä unta, että olin menossa ottamaan korviin reikiä, koska olin löytänyt ihanat korvikset. Pelkäsin, että se sattuu. Oikeastikin ehkä haluaisin reiät ja pelottaa... Ihan hölmöä, kun pikkutytötkin ottaa reiät rohkeasti, mutta minä en... Eli: sattuuko se? *nolo* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana <3 Ei se satu, se vaan vaha nipistää ja naksahtaa ;) Hehe, joo se on jännittävä juttu.

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne