[ARKEA]

14. tammikuuta 2013





Arki alkoi viikonlopun jälkeen vauhdilla. Tämä aamu oli kuitenkin mukavan rento, sillä mieheni vei isommat lapset kouluun. Meidän ei tarvinnut herätä aikaisin Juditin ja herra Hoon kanssa. Lähdimme liikenteeseen vasta 12.30. Haimme tytöt koulusta ja kuskasin kaikki neljä Kirkkopuistikolle, jossa äitini odotti heitä autossaan. Hän oli lupautunut lastenhoitajaksi sillä aikaa kun käyn koulussa. Pakkasin lapset äidin autoon ja ajoin itse koululle. Aineena on maanantaisin Kasvatustiede. Koulussa on kivaa! Olen aina tykännyt opiskelusta. Ihmiset useasti päivittelevät perheellisen opiskeluja ja sitä kuinka rankkaa se on. Itse olen sitä mieltä, että perheellisen on aivan yhtä rankkaa käydä töissä. Nämä ovat järjestely ja luonnekysymyksiä. Tottakai säätöä ja etukäteen suunnittelua on enemmän. Sitä on muutenkin ennemmän asiassa kuin asiassa, jos on monta pientä lasta. Tähän tottuu! Edelleenkin tavallisin kysymys minulle on "Kuinka sinä ehdit ja jaksat kaiken tuon?" En tiedä. Todennäköisesti olen oppinut tehokkaaksi ja nopeaksi, koska osittain on pakko. Hommassa edesauttaa myös se, että olen ilta/yövirkku. Saan aikaan vaikka mitä 21-00 välisenä aikana [jos haluan]. Aina en halua tai jaksa, mutta se on luonnollista. Rentoa fiilistä ja mukavaa arkea teillekin, ihastuttavat lukijani!

3 kommenttia

  1. Sä olet niin mahtavan positiivinen ihminen, että ilahdutat kyllä joka kerta näillä kirjoituksillasi + videoilla. Kiitos!
    T.Hansu

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä reipas nainen! Mulla on vielä harjoittelemista näiden kahdenkin kanssa :)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne