[EILEN]

17. tammikuuta 2013







Nyt tökkii! Hankaluuksia uusien tietokoneasetusten kanssa. Muutama kännykällä otettu kuva eilisen tapahtumista. Kohokohta eilen oli kun mun pieni neiti Heta sai korvakorut. Olen jo kauan sitten sanonut tyttärilleni, että saavat laittaa korvikset kun aloittavat koulun. Heta käy toista luokkaa ja kertoi minulle muutama viikko sitten, että nyt. Niinpä me kävimme Hovisepillä. Mua jännitti, mutta tyttö oli reipas ja kaikki sujui mutkattomasti.
Tämän jälkeen ajoimme Huutoniemelle Tuunastiinan luokse. Toimitin hänelle kankaat, joista ommellaan Juditille liivimekko. Olen jo pitkään haaveillut teettäväni mekot tytöille. Tästä tulee taatusti kiva! Raportoin aiheesta jatkossa. Tuunastiinan sivut ja yhtystiedot löytyvät TÄÄLTÄ! Mukava ja näppärä ompelija. Ihana kissakin talossa oli. Tämä ei ilmeisesti halunnut julkisuutta tai sitten JohannaK tädin kamera pelotti [virne].

2 kommenttia

  1. Mukava löytö tämä sun blogi, ja aivan ihana sisutus on tuossa linkissä aiemmin. Itse tykkään kans sen tyylisestä:)

    Kivaa päivän jatkoa !

    VastaaPoista
  2. Ihana <3 Tervetuloa!! Mukavaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne