[JUSTIINA BLOGGAUKSESTA]

26. tammikuuta 2013



Bloggaan silloin kun, minua huvittaa. En ole kokenut paineita tämän asian suhteen. Olen aloittanut blogini pitämisen alkujaan omaksi ilokseni ja tehnyt sitä aina fiilispohjalta. Nyt olen erittäin onnellinen teistä ja siitä, että en tee tätä pelkästään omaksi ilokseni. Te rokkaatte!

Minulla on Macbook. Olen taistellut Iphoto-ohjelman kanssa aina silloin tällöin. Bloggaan työpöytäni ääressä, ruokailutilan ja olohuoneen välimaastossa. Katson, joskus samalla TV:tä. Olen juuri päivittänyt konettani lisämuistilla ja Mountain Lion käyttöjärjestelmällä. Tämän lisäksi, kuten monet teistä tietävät, ostin hiljattain ensimmäisen kunnon kamerani mallia Canon EOS 650D. 

Saatan päivittää blogiani todella monta kertaa päivässä. Joskus päivitän kerran tai en ollenkaan. Jos kirjoitan päivällä teen sen lyhyesti, silloin kun Judit nukkuu tai on tyytyväinen. Suurimman osan teksteistä ja pitkät tekstit kirjoitan illalla ja yöllä, kun lapset nukkuvat. Olen yökyöpeli ja saatan tehdä vaikka mitä yöaikaan. 

Pidän itse monipuolisista mutta yksinkertaisista blogeista. En mielelläni lue pitkiä tekstejä. Kuvat ja niiden kautta kokemani inspiraatio ovat parasta. Pidän rehellisistä blogeista, joissa näytetään muutakin kuin kaunista ja täydellistä. Sisustusblogit ovat erityissuosiossani. 

Pohdin aikoinaan blogini suuntaa. Olisiko omani mamma-blogi, sisustusblogi vai pelkkä tee-se-itse blogi. Löytö on nykyään sisustuspainotteinen lifestyle blogi. Haluan näyttää ja kertoa muustakin, kun vain sisustamisesta. 

En innostu mammablogeista. Vaikka olen todella lapsirakas ja itsekin monen lapsen äiti, en jaksa lukea pitkiä tekstejä lapsien tekemisistä. Lyhyet ja ytimekkäät jutut ovat kivoja, mutta jos kerrotaan aamusta alkaen päivän ohjelma ja vaatetus, mielenkiintoni sammuu. En tiedä miksi näin on. Ehkä oma lapsiarki riittää.

Mainokset blogeissa ovat minusta tiettyyn rajaan asti ok. En pidä blogeista, jotka ovat täynnä eriaiheisia mainoksia. Olen pohtinut mainoksia omassa blogissani. Olen päättänyt, että jos niitä joskus ottaisin, pitäisin ne hyvin rajattuina ja aiheeseen sopivina. Tähän mennessä olen tehnyt ja teen yhteistyötä Tanskalaisen tahon kanssa, joka keskittyy useinmiten leluihin. Marimekko, Ikea ja Finlayson lähettävät minulle tiedotteita. Ei tulisi mieleenikään ryhtyä mainostamaan mitä tahansa tavaraa vain rahasta. Sallin vain sen, mikä on mielestäni hyvää ja oman mieleni mukaista. Teen eniten omaehtoista mainontaa, siitä mitä itse ostan ja käytän.

Marimekolla on aina ollut ja tulee aina olemaan iso osa blogissani ja elämässäni. Olen rakastunut Marimekon kankaisiin ja väreihin jo teini-ikäisenä.

Te olette oikeasti mielessäni. Monista teistä on tullut ystäviäni. Mietin usein kirjoittaessani aiheita, joista te pitäisitte. Haluan olla rehellinen ja oma itseni. Blogini pidän sellaisena kuin se on. Kirjoitusvirheitä on ja tulee. Olen tehnyt sen teille selväksi jo aikojen alussa. Täydellistä tekstiä en voi teille tarjota, mutta hyvää fiilistä ja sisustusinspiraatiota kyllä!




11 kommenttia

  1. En muista olenko koskaan kommentoinut, mutta käyn säännöllisesti kurkkimassa ja inspiroitumassa täällä olevista kuvista ja väreistä :) Raikas ilme sun blogilla, tykkään.
    Ei mulla muuta :)

    VastaaPoista
  2. Minusta on kiva, kun sulla on usein noita lyhyitä postauksiakin - joskus kun on oikein kiire eikä ehdi kunnolla lukea yhtään blogia, niin sun blogin voi lukaista tai katsoa nopeasti - ja se riittää monesti esim. kesken työpäivän! Tack att du är♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! Tack själv <3 Lyhyet postaukset on mun juttu ;) Terkkuja Ladylle <3

      Poista
  3. Blogisi on hyvä just tällaisena. Elämänmakuisena...

    VastaaPoista
  4. Nonna vei sanat suustani:) DIY jutut varsinkin!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne