[KIVA PROJEKTI]

3. tammikuuta 2013


Tehtiin tänään toiseksi vanhimman tyttäreni kanssa todella kiva projekti. Se tuli jopa valmiiksi, mutta en onnistunut saamaan siitä kunnollista kuvaa. Pimeä tulee niin aikaisin. En ehdi kuvaamaan ennen sitä. Muutenkin kuvaukseni on jostain syytä aivan onnetonta. Minulla on Canonin Ixus 100 IS. Ihan ok, mutta tarvitsisin paremman. Harmi vain, kun olen tällä hetkellä melko köyhä. Kuvanlaatu on muutenkin mielessäni, kun suunnittelen blogin kehittämistä paremmaksi. Kuva jutuissa minulla on totisesti parantamisen varaa. Olen pohtinut jopa valokuvauskurssille menoa, mutta niillekin pitäisi olla kamera jonka ottaa mukaan. Otan mielelläni vastaan vihjeitä mistä saisi sopivaan hintaan kameran ja millainen olisi hyvä. 

4 kommenttia

  1. Kamerakuumetta täälläkin podetaan. Yhtälöä halpa ja hyvä ei taida olla. Vielä se helppokäyttöisyys. Melkein jo onnistuin - kuten kirjoittelinkin. Mutta ei.
    Kerrothan, jos sua lykästää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi:) No lykästi heti. Minulla on nimittäin ystävä joka on elokuvaohjaaja ja kameramies. Kyselinpä heti hältä ja sain vastauksia. Eli Canon EOS 650 d on mulle sopiva. Digijärkkäri, ei ammattilais mutta hyvä ja helppo perus kamera vasta-alkajalle. Hän vihjasi myös hyvän verkkokaupan, josta voi tilata kameroita hyvään hintaan. Ja totisesti kamera maksoi 559 e kun vastaava maksoi muualla esim Hobby Halla ja Net Anttila 700-800e. No nyt on sitten tilattu se ;) haha, mä en aikaile. Sattuin vaan saamaan yhteyden tuohon ystävääni, joka jeesi täs ;) Kurkista www.digivire.com Kerron lisää aiheesta blogissakin myöhemmin. Ilmoittauduin myös digikuvaus kurssille samoin tein. Hehhe ;)

      Poista
    2. No jopa sä olet nopea! Mä olen myös hiplannut tuota Canonin mallia, mutta ihastuin niihen tuohon Nikoniin, että ei oikein mikään muu huvita. No, huomenna on uusi päivä ja ensi viikolla uusi viikko! En mä kauaa jaksa harmitella.
      Onnea uuden kameran kanssa ja toivottavasti on hyvä kurssi. Mutta varmaankin saadaan nähdä ja lueskella sitten aikanaan.
      Sweet dreams sinne!

      Poista
    3. Joo, no mä oon aina ollu extempore ja nopea käänteissäni ;) Juu, kerron kyllä kuinka menee ja hommat etenee:) Öitä <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne