[ULKONA KUIN LUMIUKKO]

8. tammikuuta 2013










 Tämä päivä poikkesi monin tavoin kotiäidin normi päivästä. Menin kouluun. Ajoin Vaasan Ammattikorkeeseen ja istuin koulun penkille. Täytyy myöntää, että minulla on hiukan vaikeuksia motivoida itseäni. Suurin syy tähän on todennäköisesti se, että en kuulu kiinteästi mihinkään ryhmään. Valitsen kursseja sieltä ja täältä. Helpompi olisi, jos jakaisi kaiken muiden kanssa. Se ei kuitenkaan tällä hetkellä ole mahdollista. Voin tehdä vain osan kursseista. En halua viedä Juditia vielä hoitoon. Jaksamisen suhteen minulla ei ole ongelmia. Suurimmaksi hankaluudeksi osoittautuu usein se, että minun on vaikea keskittyä, jos mielenkiintoisia projekteja on meneillään useampia samaan aikaan ja nyt on. Tänään oli kuitenkin hyvä päivä! Motivoiduin uudelleen. Opiskelu tuntui kivalta! Lopuksi kerron jotain hauskaa. Lähdin Tritoniaan lainaamaan kirjoja. Se ei ollut helppoa. Haha, seisoin yliopiston pihalla ja ihmettelin. Missä on Tritonia? Löysin sen. Seuraava olikin hankalampi. Missä ovat kirjat? Nauroin sisäisesti itselleni. Hiukan kuin Liisa Ihmemaassa. Katsoin pitkiä hyllyjä ja fiilis oli masentava. Uskomaton voittaja fiilis, kun löysin kirjat. Toinen oli miehelleni ja toinen minulle. Onneksi minun on se ohkaisempi kirja.



Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne