[HIUKSET]

17. helmikuuta 2013







Tänä viikonloppuna on ollut paljon puhetta hiuksistani. Tässä ne ovat! Olen tyytyväinen, kuin myös mieheni. Päätimme Susanin kanssa, että pyritään pikkuhiljaa saamaan värini vaaleammaksi. Uskokaa tai älkää, mutta hiukseni ovat luonnostaan melko vaaleat. Perheemme naisten silmät ovat tumman ruskeat, mutta hiukset vaaleat. Minulle on kautta aikojen kuitenkin suositeltu tummia sävyjä. Tiedän niiden sopivan minulle, mutta se juurikasvu. En tykkää, kun tummissa väreissä näkyy vaalea juurikasvu. Omalla kohdallani harmahtavan vaalea juurikasvu on tullut näkyviin todella nopeasti värjäyksien jälkeen. 
Nyt sävy on hiukan vaaleampi. Sopii omasta mielestäni hyvin ihoni sävyyn. Olen todella "valkoinen" ja kalpea. Ihollani on kesäaikana pisamia. Tämänkin takia tykkään vaaleamman hiuksen kevyemmästä kontrastista ihoni sävyyn nähden. Riittäsikö tämä nyt näistä hiuksistani? [virne] Käyn siis Susanilla Hairlabissa TÄÄLLÄ! Voin suositella häntä lämpimästi.
Jälleen olen haastamassa teitä eräässä asiassa. Tämäkin liittyy hiusten ja ihonhoitoon. Itse laiminlyön hiukseni ja ihoni liian usein. Kevään kunniaksi haastan itseni ja teidät luomaan rutiinin muutamassa asiassa. Itselläni on ollut pitkään jääkaapin ovessa lista. Sen mukaan olen hoitanut hiuksia ja ihoani. Listalla on ollut esimerkiksi ihon kahvikuorinta maanantaisin ja perjantaisin sekä kasvonaamio sunnuntaisin ja keskiviikkoisin. Lisäksi olen kirjannut päivät jolloin laitan hiuksiini tehohoidon. Jostain syystä listani katosi ja otteeni irtosi. Eikös me tytöt skarpata nyt kevään kunniaksi tässä asiassa? ehkä te jo olette tunnollisia ja tarkkoja. Ihailen suunnattomasti veljeni nättiä vaimoa. Hän kertoi voitelevansa koko kehonsa vartalovoiteella aina suihkun jälkeen. Olen kade, koska olen itse äärettömän laiska siinä hommassa. Tottakai tulen jakamaan kevään aikana myös muutamia tee-se-itse kauneudenhoito juttuja, jos haluatte? Mukavaa ja kaunista sunnuntaita!

1 kommentti

  1. Nätit on!

    :D voinko osallistua haasteeseen lupaamalla edes harjata hiukseni päivittäin?

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne