[LENKKIÄ & LOHTA]

23. helmikuuta 2013








Kävin lenkillä. Olen pääsemässä hyvään rytmiin. Olen sauvakävellyt tällä viikolla 3 X 6,2 km. Lähtemisestä on tullut asteen helpompaa. Liikkuminen virkistää! Viikon syömisetkin ovat pysyneet hallussa. Rahkaa, kalaa, raejuustoa, marjoja, vihreää teetä ja eri sortin "super smoothieita". 
Kaappien siivous-projektini on jatkunut. Olen laittanut pois paljon vaatetta. Kun olen kirjoittanut tämän tekstin valmiiksi aion klikkailla HM:ltä uusia vaatteita lapsille. Väriä, väriä! Mukavasti kuluu tämä viikonloppu. Se mikä on parasta, on ensiviikon hiihtoloma. Tästä tulee pitkä viikonloppu!

[Bongasin Jaffa-julisteen hautausmaan suoralta! Tuli jano!]

2 kommenttia

  1. Hienoa. Ite oon lintsannut mutta juoksin sillä viikon ainoalla lenkillä enkat, JEE.
    Hei mikä toi lautanen on, kerro HETIHÄH!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no arvaa kaks kertaa? Alkaa Å:lla ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne