[GARNIERIN KOEKANI]

15. huhtikuuta 2013


Joitakin aikoja sitten silmiini osui jossain yhteydessä ilmoitus, jossa etsittiin naisia testaamaan Garnierin BB-voidetta. Koska olen innokas testaaja, hain mukaan ja pääsin. Sain kokeeksi tuubin voidetta. Olen käyttänyt voidetta muutaman päivän ja täytyy todeta, että ensivaikutelma on erittäin hyvä.  Koska olen nainen kypsässä iässä, sain voiteesta Anti-Age version. Pidän ideasta yksi voide viisi vaikutusta. Tuotteen kerrotaan kosteuttavan, siloittavan ryppyjä, kiinteyttävän ja tasoittavan ihon sävyä. Tämän lisäksi voide sisältää suojakertoimen 15. Tähän mennessä suurimman huomion olen tehnyt ihon sävyn tasaisuuden suhteen. Voide saa todellakin ihon näytämään tasaisemman sävyiseltä. Toinen asia mistä pidän on tuotteen raikas tuoksu. Voiteen innoittamana ostin tänään Minimanista samaan sarjaan kuuluvan voiteen silmänympäryksille. 

2 kommenttia

  1. Näyttää toimivan, ihonsävy on kauniin tasainen. Itse en ole vielä näitä BB-voiteita kokeillut kun olen niin jämähtänyt omaan meikkivoiteeseen, mutta pitäisi testata kun olen kuullut näistä paljon positiivista palautetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Kokeile ihmeessä. Mulle on opetettu myös, että kun iho ikääntyy kannattaa siirtyä kevyempiin pohjatuotteisiin. Monet tekee päinvastoin ja vetää kunnon paksun meikkivoiteen ja puuterit päälle. Mä en esimerkiksi juuri enää käytä puuteria, koska oon havainnu sen korostavan ryppyjä :/

      Terkkuja ihastuttavan ihastuttavalle Hietzulle <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne