[HUOMENTA]

21. huhtikuuta 2013




13 kommenttia

  1. Hyvältä näyttää! :) Ihanan värinen seinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on tosi kiva. Kuvissa vaan meinaa näyttää vaalean siniseltä....vaikka ei siinäkään mitää vikaa olis ;) Oon kyllä tyytyväinen

      Poista
  2. Vau, ihana! Tosi raikkaan näköinen huone ja tuo matto on hieno, tykkään! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! Kiitos <3 Joo, on hieno jos on sama tyyli ja mieltymykset kun meillä ;) terkkuja Sussulle!

      Poista
    2. Niin ja Sussu....toi sun blogis on ihana ja niin myös tyylisi :)

      Poista
  3. Voi Johanna..siitä tuli upea!!! Ja mä en edes oo mikään minttufani! Toi matto on saatava meillekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on fantastinen ja matto on aivan mahtava. Helppo imuroidakin :)

      Poista
  4. IHANA! Oletko maininnut mikä maali kyseessä? Kiitos jos vinkkaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tikkurilan perusmaali sävytettynä Tiffany (X370) sävyksi :)

      Poista
  5. Oho sä vedit koko seinän :)
    Ja nyt mattokin on hankittu, jee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon mä hurja ;) haha. Joo ja toi matto on unelma. Itseasiassa yllätti mun....kun ajattelin et se olis löysempi lattias. On hyvä ja helppo imuroida ja pyyhkiä. Sopii just tonne. Nyt puuttuu matto enää olohuoneesta ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne