[KOLMAS KERTA TODEN SANOO]

24. huhtikuuta 2013


Kyllä se vain niin on, että minun on pitäydyttävä yhdessä blogissa. Kolme kertaa olen aloittanut Löydön rinnalle toisen blogin alun. Totuus on kuitenkin se, että en ehdi aktiivisesti päivittämään kahta blogia. Jossu, ymmärrä se! Okei, ymmärrän!
Minulla on siis vain yksi blogi ja se on tämä Löytö. Haaveilin aiemmin, että pystyisin jakamaan elämääni ja tekemisiäni kahteen blogiin/aiheeseen. Se ei onnistu. Olen kokonaisvaltainen ihminen ja asioiden erotteleminen on mahdotonta. Tästä eteenpäin kirjoitan myös kuntokuuriini liittyvistä asioista täällä. Luulen, että tämä on meille kaikille yksinkertaisempaa. Piilotan KUNTO blogini pian! Älkää ihmetelkö! 
Huippu-juttu tähän loppuun. Luomaani Vaasalaisten Bloggareiden FB ryhmään on liittynyt jo 30 vaasanalueen bloggaria. Uskomatonta! Vain pieni osa heistä on minulle aiemmin tuttu. Kiva saada yhteys bloggareiden välille. Me olemme samaa lajia ja elämme kameran kanssa. Avaamme osa-alueita elämästämme ja jaamme ne. Toivon ryhmän auttavan myös uusia bloggareita eteenpäin ja kehittämään itseänsä. Jos sinulla on blogi ja asut Vaasan alueella käy liittymässä TÄÄLLÄ!

2 kommenttia

  1. Hei, blogissasi vierailulla ekaa kertaa ja ekaa kertaa kuulen vaasalaisten bloggarien fb-ryhmästä :) tää tulis niinku heti mukaan!! Asumme Uudessakaarlepyyssä, virkatöissä Vaasassa, joten varmaankin täytän kriteerit...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täytät :) Eikä se niin nuukaa ole kunhan tuntee kuuluvansa jotenki näille main. Ihana! Tervetuloa blogiini <3 Mä katsastan heti sun ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne