[MATTO POHDINTAA]

16. huhtikuuta 2013

KUVA: LÄNNA MÖBLER

KUVA:IKEA


Ensimmäisen kuvan matto on unelma. Kyseessa on Linie Designin Asko Mixed käsinkudottu matto. Olisi uskomattoman sopiva meidän olohuoneeseen! Linie Designin mattoja voi tilata Länna Möbleriltä, TÄÄLTÄ! He toimittavat edullisesti myös Suomeen. Tiedän, että ainakin VALKOISEN HARMAJAN Suvilla on kyseinen matto. Upea on! Työhuoneeseen hankin Ikean Lappljung maton. Sopii varmasti valkoisen ja mintun väristen seinien kanssa. Kyllä!

3 kommenttia

  1. Mä tykkään myös! Linie Desingistä!
    Liian paljon hyviä vaihtoehtoja. Iskee valinnan vaikeus.

    Onkohan Lännä Möblerillä palautus oikeus? Joskus on niin vaikea sommitella mattoa paikoilleen ruudun välityksellä. Lopputulos voi olla aivan erilainen mitä kuvassa.

    VastaaPoista
  2. Mä hiplasin Lapplungia Iksussa mutta jätin ostamati. Aika ohkanen ruikuli se matto oli. Mun joku lukijakin kielsi hankkimasta moista kun pesun jälkeen ei oikein asetu kunnolla tasaiseksi. Mut eihän sun tartte pestä mattoa hihhii...meillä sitä pissaäksidenttiä sattuu siihen malliin että tartten kunnon vesipestävän KAUNIIN maton. En vaa osaa päättää mikä se olisi, plääh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onhan se ohut....eikä o hintaakaan paljon. Eipä tolla hinnalla mitään paksua huippumattoa saiskaa ;) Mä suunnittelen työhuoneeseen tai oleilutilaan ...varmaan ihan sopiva just sinne. Olohuoneeseen haluasin sen Randin Ikealta....toisaalta kaikilla jo on se, mutta mikäs siinä. Onhan se kiva matto. Toi Asko Mixed olis mun unelma olkkariin, mutta hinta....ei se nyt niin kauheen kallis ole, mutta kun käteisellä pitäs ja hiukan on cashiä huonosti kun tulot on 400 € kuussa siis mun osalta ;/ Terkkuja Hyypiölle <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne