[HAASTEITA, HAASTEITA]

14. toukokuuta 2013


Olen saanut useita blogi-haasteita viimeaikoina. Valitettavasti olen surkea niihin vastaamaan. Jokatapauksessa olen aina yhtä iloinen jokaikisestä kauniista tunnustuksesta! Niihin ei koskaan totu! Ensimmäisen tunnustuksen sain iki-ihanalta Sannikselta blogista After The Storm. Postaus löytyy TÄÄLTÄ! Kiitos!

8 asiaa minusta-haasteen sain niinikään ihastuttavalta Annalta blogista Kotikolmio. Annan haaste-postaus löytyy TÄÄLTÄ! Sitten ne kahdeksan asiaa. Pidätän oikeuden, sillä ne saattavat olla samoja asioita jotka te jo tiedätte [virne].

1. Olen syntynyt Vaasassa. Kävin ensimmäisen ja toisen luokkani Ristinummen ala-asteella.
2. Minulla on neljä veljeä ja yksi sisko, olen kaikista vanhin.
3. Ensimmäinen ammattini on vapaa-ajan ohjaaja. Lähdin hoitoalalle vasta myöhemmällä iällä.
4. Olen herkkä, mutta vahva. Itkeskelen ja liikutun helposti. Työssäni pysyn kuitenkin kasassa, vaikka olen nähnyt kuolemaa, surua ja kaikenlaista kauheutta. 
5. Ihmiset pitävät minua todella energisenä ja ahkerana. Sitä en kuitenkaan ole aina. Saatan olla useita päiviä tekemättä mitään järkevää.
6. Olen tulinen, vaikka sitäkään ihmiset eivät minusta usko. Sytyn sekunnin murto-osassa ja sammun yhtä nopeasti [virne]
7. Minulla on pää täynnä ideoita. Oi, oi niiden määrää!
8. Olen sosiaalinen ja avoin. Saan todellakin pinnistellä, että en alkaisi tervehtimään jokaista vastaantulijaa. Eilenkin lenkillä oli sellainen fiilis, että olisin voinut hymyillä ja sanoa "Hei!" jokaiselle joka käveli minua vastaan. Suomessa sellainen saa valitettavasti vastapuolessa usein aikaan reaktion "Mikähän tolla oli?"

Taisin saada kolmannenkin haasteen...mutta en muista keneltä. Voi, mua! En jaa haasteita tällä kertaa eteenpäin. Jokainen lukijani on minulle tärkeä. Samoin jokainen bloggari, jonka blogia luen. Jokainen  teistä ansaitsisi nämä! "Jokainen ihminen on laulun arvoinen" muistakaa se!

1 kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne