[STELLAN TYYLIIN]

14. toukokuuta 2013


Haha, pakko jakaa! Herra Hoo tapaa istua koneellani ja katsella Youtubea. Tänään hän katseli tämän mainoksen useaan otteeseen. Hetken katseltuaan hän kysyi kirkkaalla äänellänsä silmät innosta loistaen "mamma, miten mä jaan tämän sun blogiin? Painanko tuosta peukalosta?" Jaoimme tämän yhdessä. Koska olen "huulikiiltoaddikti" olen jo kauan sitten hankkinut itselleni Angry Birds huulikiiltoa. Minulla on käsittämättömät määrät huulikiiltoja. Niitä löytyy monissa väreissä ja tuoksuissa. Naisella, ainakaan tällä, ei voi koskaan olla liikaa huulikiiltoja [virne]. 

Tunnustan rehellisesti olevani Angry Birds fani. Joskus kuulin ystäväni mainitsevan tylsään äänensävyyn, kuinka tyhmää on , että vihaiset linnut ovat joka paikassa. Häntä ärsytti. Minua ei! Päinvastoin! Tiistain tunnustus by Johanna Koo.

1 kommentti

  1. Ihana Herra Hoo! Minulla on mahtavaa violettia huulikiiltoa. Se ei näytä ollenkaan hullummalta huulilla, vaikka voi kuulostaa rajulta. Ikävä kyllä se on hurjan tahmeaa... :D

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne