[VOINE, VOINE]

20. toukokuuta 2013


Minulla on ollut teitä ikävä! Todella ikävä! Viimeisimmän postauksen kirjoitin torstaina. Siitä on liian kauan. Tämä viikonloppu on ollut rankka. Olen ollut töissä perjantai, lauantai ja sunnuntai-illat. Tällä kertaa olen tehnyt duunia kotihoidon puolella. Itsenäistä ja palkitsevaa työtä. Olen ajanut ristiin rastiin Vaasan katuja. Olen saanut kunnian tavata ihastuttavia ikäihmisiä ja auttaa heitä eri asioissa. 
Meillä on jyllännyt kevätflunssa. Lapset ovat olleet enemmän ja vähemmän sairaita. Eilen istuin jälleen kerran pääterveysasemalla Juditin kanssa. Diagnoosi Tonsilliitti ja sen kunniaksi lähdemme tänään perheretkelle laboratorioon [virne]. Asiat eivät aina suju suunnitelmien mukaisesti. Tänään on maanantai ja uusi viikko. Toivotaan tervehtymistä ja aurinkoa! Mukavaa maanantaita!

[Pidätän oikeuden kirotusvirheisiin! Kirjoitin tämän melko nopeasti, stressaantuneessa tilassa]

1 kommentti

  1. Kiitos mekkokehuista :) Ohje löytyy ravelrystä, itse olen muutamia myynyt (olen luvan kysynyt suunnittelijalta).

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne