[HENKILÖKOHTAISTA]

25. kesäkuuta 2013

3 kommenttia

  1. Vau, uskomaton tarina, todellakin nopeeta toimintaa, jessus. Meillä on kans avopuolison kans ikäeroa kahdeksan vuotta ja välillä oon miettiny, että kauheeta. Mutta eipä se tuota miestä tunnu haittaavan, että oon näin vanha :D Oon kans miettiny, että ostaisin tuollaiset rillit, jos alkaisin vihdoin näyttää aikuselta, ihan vaan näön vuoksi :D

    VastaaPoista
  2. Nää sun videot on ihan mahteja! Mä katon nää kaikki nyt, oot niin ihana ja symppis, etten kestä! :) (Oispa itekin noin luonteva videolla ja sulla on hyvät videokasvot ja -ääni. :P)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiih....sä oot ihana <3 Kiitos sanoistas <3 Ihan sulaa täs ;) Onhan tuo altista puuhaa sillä asettaa ittsensä aika syynin alle ja just kun itseään kuvaa ja kuuntelee...on se aika " karseeta" tavallaan ;) Mutta oon asennoitunut että tällainen olen ;) Terkkuja Sonjalle! Tän kunniaksi teen kyllä pian uuden klipin....tässä onkin kulunut pitkä aika sitten viimesimmän :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne