[RAJOITATKO?]

26. kesäkuuta 2013


Boikotoin jostain syystä aiemmin "Hello Kittyä". En tiedä mikä oli, mutta jostain syystä olin kyllästynyt Kittyyn. En ostanut sen aiheisia tuotteita. Joitakin aikoja sitten huomasin kuitenkin kuinka Judit rakastaa tuota kissua. Hän osoittaa pienellä palleroisella sormellaan ja sanoo "Titty". Olen ymmärtänyt, että en halua rajoittaa lapseni mieltymyksiä. Sama koskee röyhelöitä, joista olen aiemmin blogannut. Tarvitseeko lasten alkaa tykkäämään jostakin muusta vain siksi, että äiti ei tykkää? Minusta ei. Judit sai toissapäivänä alesta "Hello Kitty" hatun. Hän laittaa sen tyytyväisenä päähänsä, hymyilee ja sanoo "Titty".

4 kommenttia

  1. En. Yritin kyllä, lahjoin ja vein huomion muihin asioihin. Nyt olen tehnyt kompromissin ja tehnyt lapseni onnelliseksi esimerkiksi kaupan hello kitty pikkareilla ja yhdellä yöasulla per neito. Täten typyt saa tahtonsa läpi ja miun ei tarttee katsella niitä :)

    VastaaPoista
  2. Sama juttu...pikkareissa saa olla ponit ja kittyt :D

    VastaaPoista
  3. Meillä ei vaatteissa seikkaile hahmot minun ansiosta, mutta esim. salama mcquuen autoja meillä on. Mikään ehdoton juttu tämä ei ole, mutta kun pojat ei vielä itse välitä mitä heille pieniä pälle niin olen saanut hyvin pitkälti itse päättää mitä kuvia vaatteissa on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä. Meillä onneksi muut eivät puhu tai halua vaatteita, joissa oli näit kuvasii ;) Vaatteissa on aika yksiväristä linjaa :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne