[JUNASSA]

14. elokuuta 2013








Siitä on todellakin kulunut noin 15-vuotta, kun viimeksi taitoin matkaa suomalaisilla junilla. Tänään istuin junaan ja istun parhaillaankin. Olo on kaikenkaikkiaan nostalginen. Mieleeni muistuvat nuoruusvuodet ja lukuisat junamatkat, joita silloin tein. Vaasasta Seinäjoelle istuimme vanhassa perinteisessä junanvaunussa. Kaikki oli ennallaan. Siniset verhoilut ja roosat haalistuneet verhot. Siinä ei ollut mitään pahaa! Konduktöörit eivät nykyään näytä niin arvokkailta, kun ennenvanhaan. Olen muistaakseni kertonut teille, että konduktööri oli kerran haaveammattini. Selvitin jopa koulutusmahdollisuuksia. Olen muutenkin kulkuväline friikki. Tykkään isoista laivoista, lentokoneista ja junista. Siistiä! Hyvää matkaa mulle! [virne]

1 kommentti

  1. Huu, mä hyppään perjantaina junan kyytiin (ja laivan) enkä muista koska viimeeksi edes olen moisissa ollut, osaakohan sitä edes enään ;) vähän tuntee olonsa kalkkikseksi!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne