[KUIVASHAMPOO]

6. elokuuta 2013





Anoppini reilu 60-vuotta antoi minulle vinkin kuivashampoosta. Kiitos vinkistä! Kuivashampoo on tehnyt "bad hairdaystani" vähemmän "bad". Kätevä tapa raikastaa ja saada tuuheutta hiuksille pesukertojen välillä. "No poo" metodilla olen pesyt pitkään, mutta totesin että hiukseni tarvitsevat myös tavallisia shampoopesuja. Ostin laivan Taxfree myymälästä Korresin shampoon ja hoitoaineen. Erittäin hyvät! Aion tutustua kyseiseen tuotesarjaan hiukan tarkemmin. Vaasassa Korresin tuotteita myy ainakin Kicks. Netistä löytyy Korresin suomalaiset sivut TÄÄLTÄ! Nyt lähden hetkeksi töihin, ajös!

[Muuten kuivashampoiden laatu on muuttunut erittäin paljon sitten 80-luvun]

6 kommenttia

  1. Hops. Mä olen (edelleen) niin kiinnotunut sun 'no poo' -kokeilusta, että kerro nyt lisää. Kuinka usein peset hiukset? Kuinka usein soodalla? Kuinka usein pesit ennen? Ookko vielä huomannu mitää muutoksia?
    jne jne....

    Ei sit nähty :( Mäki päräytin mökille lomaksi oikeastaan ja A&likat tuli sinne kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitan kertoa siitä No poosta julkisesti joku kerta ;)

      Poista
  2. Mä olen käsittänyt, että myös perunajauhoja käytettiin kuivashamppoona. Eikös?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Sama efekti tavallaan....ainut vaan on että perunajauhosta jää se juuri valkoisemmaksi. Nykyään on muuten kuivashampoita myös sävyllä. Niitä en ole vielä kokeillut :)

      Poista
  3. Kokeille jossu joskus oliivisaippualla pestä. Pysyy kaummen tukka puhtaana ja tulee tukka tuuheaksi :) nää o näitä mun enjo vinkkejä;)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne