[MAANANTAIN MARIMEKKO]

5. elokuuta 2013




Korkea aika tehdä "Maanantain Marimekko" postaus. On kulunut monta viikkoa siitä, kun viimeksi sellaisen tein. Julkisuuden kohut kopioista eivät ole vaikuttaneet asiaan, vaikka ovatkin harmillisia juttuja. Etsin olohuoneeseemme syksyksi sopivaa kuosia. Vielä en ole keksinyt mikä se voisi olla, mutta kerron heti kun keksin. On fantastista, että on olemassa neljä vuodenaikaa, jotka vaikuttavat myös sisustuksemme väreihin. Kieltämättä olen innoissani syksystä. Olen syksyihmisiä ja rakastan pimeneviä iltoja. Loka- ja Marraskuun voisin tosin kelata yli. Ne ovat kuukausista tylsimmät. Pimeää, harmaata ja karua. Onneksi värillä ja valaistuksella on mahdollisuus kirkastaa pimeyttä!

1 kommentti

  1. Mä oon ollut syksyihmisiä pitkään myös, nyt ehkä alkanut kääntyä kevään kannattajaksi. Syksyssä on ihanaa raikkaat lenkkisäät sekä upea väriloisto mikä ruskan tullessa tulee. Ja kun olis omenapuita pihassa niin mikäs olis ihanempaa kuin omput suoraan puusta/maasta. Mä skippaisin tammi- ja helmikuun,,,, pakkasta, pakkasta, kylmää...

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne