EKOÄITI JA TAIKANELIÖT

26. syyskuuta 2013








Kotiamme esiteltiin tänään paikallislehti Pohjalaisen "Kotiliitteessä". Olin iloinen, kun sain viestin jossa kysyttiin halusimmeko mukaan. Tottakai! Olen aina ollut ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen ihminen. Jaan mielelläni elämääni, ideoitani ja arkeani hyvin avoimesti. Se on mun juttu! En tee sitä milloinkaan siksi, että haluaisin näkyä itse. Palan kierrätykselle ja ekojutuille ja sen haluan tuoda julki. Tulen todella hyvälle mielelle, kun kuulen jonkun tehneen jotain itse tai löytäneen jotain hyödyllistä kirpparilta. Tänään oli juuri sellainen "moment" SPR:n kirpparin ovella. Kohtasin nimittäin sisään mennessäni nuoren naisen. Hän kantoi ulos mahtavaa 60-luvun sohvapöytää. Ensireaktioni oli "voi vitsi, miksi toi ehti ennen mua" minulla kun sellainen on hakusissa. Kehuin naiselle kuitenkin ääneen kuinka upean pöydän hän oli löytänyt. Hän katsoi minua iloisen ja innostuneen näköisenä ja totesi "nyt minun pitää vain keksiä miten minä tuunaan tämän". Tulin hyvälle mielelle. Loppujen lopuksi olin todella tyytyväinen, että juuri hän löysi pöydän. Niin sen kuuluikin mennä. Minä jatkan etsintääni. Näytän mielelläni kotiamme. Haluan todistaa ihmisille, että halvalla vanhalla vois saada nättiä aikaiseksi. Luulen, että pystytte jopa lukemaan jutun kolmannesta kuvasta, jos klikkaatte sen suuremmaksi. Samoinen juttu on julkaistu aiemmin ainakin myös Aamulehdessä, Ilkassa ja Kalevassa.

|Ylimmässä kuvassa näkyy meidän keittiö. Sitä en usein itse kuvaa. Keittiömme on tiloista se jonka mielelläni näkisin toisenlaisena| 

10 kommenttia

  1. Mun mielestä eka kuva just on jotenkin ihana! Näytät jotenkin niin nätiltä siinä sun nätissä keittiössä :)

    VastaaPoista
  2. Oli niin kiva lehtijuttu. Siitä tuli hyvä mieli. :) Ihana poikakin siellä. <3 Eka kuva on tosi hyvä munkin mielestä.

    VastaaPoista
  3. Kiva juttu ja onhan teillä kaunis koti! :)
    Tavallaan vain huvittaa vähän tuo taikaneliöt sana. Että nykyään on niin vakiintunut tuo että kaikilla pitäisi olla omat huoneet ja ehkä vielä vierashuonekkin. ;) Meillähän on vain kolme lasta mutta asutaan 76 neliön kolmiossa. Ahdasta, kyllä, mutta toimiihan se. Naapurirapussa asuu kolmetoista lasta neljän tai viiden huoneen asunnossa. :D
    Oikein mukavaa viikonloppua! Itse alan raivamaan täällä tilaa huomisille vieraille, pahimmassa tapauksessa tänne pitäisi 20 ihmistä mahtua juhlimaan nuorinta herraa. :/ Lähisuku on vähän karannut käsistä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta taitaa olla tosiaan niin että nykyaikana ihmisillä on noin yleensä enemmän lääniä. Itse oon aina inhonnu vöyhötystä siitä et pitäs olla omat huoneet ja vierashuone:/ Toisaalta meillä tarvittais nyt enemmän taikaa tänne ;) Onhan tämä kuitenki melko ahdasta....Mutta hyvin pärjätään kuitenki. Meillä lastenhuoneet on tosi pienet ja isommat tytöt sanovat usein haluavansa isomman huoneen. Luulen että he saavat miedän makkarin pian ;)

      Poista
  4. Hei miten multa on mennyt ohi et teil on noin kaunis/kiva keittiö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) Mä en oo hirveesti näyttäny keittiöö kun musta se on ollu ehkä sellanen et en ole hirveesti tykänny....mutta nyt kun näin sen tossa kuvassa sain hiukan etäisyyttä ja näyttääkin kivalta :) Kiitos <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne