EKSYIN

30. syyskuuta 2013





Meidän eteinen on pitkä käytävä, jossa on syvennys vaatenaulakolle. Olen jo pitkään suunnitellut tapetoivani syvennyksen takaseinän. Eilen eksyin AVEON sivuille. Näistä kahdesta luulen valintani tekevän, kun rempan aika koittaa. Taitava Annaleena on suunnitellut monen näköisiä vaatenaulakoita. TÄMÄN tyyppinen sopisi syvennykseen, valkoisena. En ymmärrä, mutta minuun on iskenyt miletön inspiraatio. Haluan tehdä kaikkea! Tämä on melko tyypillinen olotila minulle syksyisin! Mukavaa maanantaita! Tänään laitan aluille "Erilaisen Arvonnan". Stay there!

5 kommenttia

  1. Toi alempi on niin ihana! Olen itse katsellut samaa ja tekisi mieli laittaa sitä myös jonnekin, sitten kun ollaan päästy tapetointivaiheeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on hieno kun mikä! <3 Terkkuja Ellu Peelle!

      Poista
  2. Mä olen myös alemman kuvan tapettia haaveillut meidän vessaan. Tuota tapettia saa ellokseltakin ;)..

    VastaaPoista
  3. Alempi on ihana, mutta valitsisin silti ehkä ylemmän. Ajattelisin, että kestää aikaa paremmin. Toisaalta mikä mä tässä olen ohjeita antamaan, kun itse juuri valitsin pallotapetin samaan tarkoitukseen. Se jos mikä alkaa olla blogeissa ja muualla niin nähty. Mutta eipä ole homma eikä mikään pistää sitten uusiksi, kun siltä tuntuu. Oon niin nopea innostumaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon kans sellanen nopee innostuun ja yhtä nopeesti mieli saattaa myös muuttua ;) Kyllä mä tykkään aika paljon just tosta ylemmästä ja luulen, että tuota alinta on pian hyvin monilla seinillä ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne