PÄÄTÖS

29. syyskuuta 2013




Päätin, että bambuverhot ovat nyt sisustuksessa kuuminta hottia! Laitoin ilmoituksen FB-kirpparille "Halutaan Ostaa" palstalle. Huomenna haen keittiöömme vitosen bambuverhon. Oletteko joskus päättäneet jonkin olevan pop, vaikka se oliskin tavallaan vanhanaikainen eikä niin sen hetkistä sisustustrendiä? Itse en noudata trendejä. Otan niistä sen mikä miellyttää ja sekotan muuhun. Toki trendit näkyvät sisustuksessani. Tieten tahtoen en hanki juttuja jotka ovat in. Mukavaa sunnuntaita! Itse lähden iltavuoroon. Mitä muuten pidätte tavastani muistaa asioita? Tottakai! "Hullu Teippinainen" käyttää washia jokapaikassa!

8 kommenttia

  1. Mä tykkään bambusta! parastahan on, että kaikki myy niitä nyt pois halvalla, kun eivät ole "muodissa" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo bambu on ihana matsku. Oon mä aina ennenkin tykänny :) Mussa asuu pieni aasialainen ;)

      Poista
  2. Bambuverhoissa on ihana tuoksu! Meillä oli kotona lapsena sellaiset. Olen miettinyt, mutta sitten muistan aina äitini tuskailuta siitä, kuinka ne kerää pölyä. Tuskin se edes mua haittaisi... Tai sua, sitä paitsi sulle varmaan tulee joku uusi ihana idea jo ennen kuin niihin ehtii pöly laskeutua! Ihailen sun intoilua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo ei taida pöly ehtiä;) Ei vaan mulla on tulossa keittiöön ne paperinarusta kudotut verhot jotka alotin jo kauan sit...haha, on vaan vähä venyny poroggis ;)

      Poista
  3. Just hyvä, pitää tehdä niinkuin itseä miellyttää!
    Mä muuten ihan just löysin sun blogiin. Jotain kautta. Tykästyin :)

    ps. ihan mainio tuo sun "muistilappu"

    VastaaPoista
  4. Musta bambuverhot on aina kuuminta hottia! Oikea sävy vaan on kaiken a ja o.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juuri. Saa nähdä osunko oikeaan väriin ;) hehe....no itseasiassa pitäs tutustua, kun ilmeisesti bambuverhoja löytys kaiken maailman versioina :) Terkkuja ihana <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne