[PÄIVÄN TREENI-OUTFIT]

9. syyskuuta 2013




"Outfit" postaukset ovat harvassa! Totesin, että olen melko onnettomissa kuteissa arkipäivinä. Varsinkin silloin, kun minulla ei ole menoja mihinkään suuntaan. Päivän "outfit" postaukset voi unohtaa. Viikon "outfit" onnistuu kyllä! Vähintään kerran viikossa olen jokatapauksessa, hiukan "coolimmin pukeutunut. Tämän postauksen kuvissa, päivän "treeni outfit". Kävin salilla ja tein Wodboxin päivän setin. Pian lähdemme naapurin kanssa lenkille! Mitä teille kuuluu? Sanokaa nyt jotain, jättäkää vaikka pelkkä puumerkkinne kommenttikenttään, jotta tiedän teidän olevan siellä. Ostin tänään kaveriltani kumisaappaat, jotka todellakin sävähdyttävät sympaattisuudellaan. Kerron lisää huomenna! Todellista retroa ovat!

3 kommenttia

  1. Mä olen miettinyt päivän asu kuvia, mutta vähän samaa ongelmaa. Harvoin on mitään näytettävää päällä :P (vaatteet kyllä puen joka aamu päälle)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo....mäki kyllä puen mut se mitä onkin sit ihan oma lukunsa ;)

      Poista
  2. Mä en voi ajatellakaan päivän outfit -kuvia. Yhtä vähän mitään kotikuvia. Sekä outfit että koti ovat yleensä melko kamalia :D Muuten kiitos kuuluu ihan hyvää.
    Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne