UUTUUKSIA

15. syyskuuta 2013


Upeaa! Kello on paljon. Nukkumaan pitäisi mennä, mutta fiilistelen vielä hetken. Blogini on päivittynyt  ulkoasunsa puolesta ja olen erittäin tyytyväinen. Tämän postauksen kuva havainnollistaa uusia juttuja. Linkit, joiden kautta minua voi ryhtyä seuraamaan Facebookissa, Pinterestissä, Instagrammissa, Bloglovinissa ja Blogilistalla löytyvät aivan sivun ylälaidassa olevasta palkista. Minulla on myös uusi loistava logo! Olen äärettömän kiitollinen ystävälleni Samille, joka suunnitteli sen minulle. Kiitos! Olet supertaitava! Samin luova mainostoimisto Caps Lock Helsinki tarjoaa apua suunnittelussa ja toteutuksessa sitä tarvitseville.  Lisätietoa yrityksestä ja Samin portfolio löytyvät TÄMÄN linkin kautta! Suosittelen tutustumaan! Nyt toivotan tyytyväisenä hyvää yötä!

5 kommenttia

  1. on kyllä magee ulkoasu<3 mäkin kaipaan kovasti uudistusta, visioitakin on mutta pitää vielä pohtia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Muutos virkistää, ainakin tällanen positiivinen :) Mukavaa sunnuntaipäivää! <3

      Poista
  2. Hieno on, onnittelut uudelle ilmeelle!
    Olenkin ihmetellyt, miten toiset osaavat tehdä ulkoasultaan niin hienoja blogeja. Itse en todella osaa uudistuksia toteuttaa, apu olisi todella tarpeen, mutta kovin paljon rahaa en haluaisi kuitenkaan tähän harrastukseeni sijoittaa. Käyn kuitenkin vilkaisemassa Samin portfoliota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mulla on aina selkeä visio, kuinka mä asiat haluan...MUTTA en osaa toteuttaa laadukkaasti käytännössä:/ Tähän asti oon tehny bannerit itse, mutta nyt oli sellanen fiilis et mitään ei syntyny. Sain sitte ton logon ja muuta ei tarvittukaan :) Kannattaa rohkeesti kysyä hintoja. En itse tiedä niistä....joskus voi teettää vain jonkun pienen osion ja ne ei välttämättä hirveitä maksa. Mukavaa Sunnuntaita Kirsille! <3

      Poista
  3. Hyvältä näyttää! Tosi raikas ja selkeä ulkoasu :)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne