VALOA KANSALLE

22. syyskuuta 2013













































Valaisimet ovat aina kiinnostaneet minua erityisesti! Niitä on todella paljon ja monenlaisia! Valaisimen valinta saattaa olla hankalaa ellei selkeää visiota tilan sisustuksesta ole. Itse pidän hyvin valaisevista lampuista. En tykkää hämärästä valosta paitsi syksyllä, kun kynttilät syttyvät. Tällä hetkellä talomme on huonosti valaistu. Siihen puoleen meidän on tänä syksynä satsattava! Kuvia messuilla nähdyistä valaisimista, olkaa hyvät! Korkki materiaalina taitaa olla tulevia hittejä, ainakin minun silmissäni. Olemme kotona! Matka sujui loistavasti! Pommitan teitä vielä lisää messupostauksilla. Koittakaa kestää! Tämä menee ohi! [virne]

|Jos jokin valaisimista kiinnostaa, kysykää toki! Useimmista minulla on faktaa!|

4 kommenttia

  1. Et sattunu ottamaan tuosta Sessakin osastolta kuvia niistä betonisista, kolmen sarja mutta kaikki erilaisia? Mulle ei tullu ja ne oli tosi kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei multa puuttuu tosta....yksi kuva...onkohan ne ne? Odotas hetki niin päivitän pari kuvaa lisää :)

      Poista
    2. Ei tainnu olla noi....luulen tietäväni mitä tarkotat....mutta ei ole kuvis :/

      Poista
    3. Kiva kun kyselit....muistin siitä nuo kuvat jotka lisäsin. Olin liputtanut ne että muistaisin ottaa mukaan, mutta joku täs Macbookissa bukas ja ne eivät olleet siellä ja jäivät siksi pois. No nyt ne on mukana :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne