AVAROOM

8. lokakuuta 2013






KAKSI VIIMEISINTÄ KUVAA: AVAROOM

Zip! Meiltä puuttuu päiväpeitot jokaisesta sängystä. Olen aina pitänyt oikeanlaisen päiväpeiton löytämistä erittäin vaikeana tehtävänä. Monia olen ostanut ja huonoiksi todennut. Saattaa olla, että ne eivät ole olleet huonoja vaan minä laiska. AVAROOMILLA on todella mielenkiintoinen ja kätevän näköinen päiväpeitto. Luotan Avaroomin laatuun satasella. Varmasti on laatu kohdallaan myös näissä päiväpeitoissa. Ostimme tytöille reilu kaksi vuotta sitten Avaroomin JUNIOR KERROSSÄNGYN. Sänky on aivan loistava! Pinnassa ei näy juuri mitään käytön jälkiä, vaikka voin todellakin kertoa  sängyn olleen erittäin kovakouraisessakin käytössä.  Säilytyslaatikko sängyn alla syö milettömän määrän leluja. Käytättekö te päiväpeittoja? Jaksatteko pedata joka päivä?

13 kommenttia

  1. En petää sänkyjä koskaan, olen aina ollut huono siinä. Täytyisi varmaan petrata asian kanssa, koska onhan se siistimpää silmään, kun sängyt on "kasassa" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän se just on kun näyttää aina niin siivottomalta kun pedit on sekasin. Noi tollaset vetskarilla vedettävät ois kivat. Hämäis lapsiakin, että ehkä eivät sitten ottais peittoja majaleikkeihin ;)

      Poista
  2. Mä niin halajan noita kerrossänkyjä! Ne on ihanat! <3

    VastaaPoista
  3. Meillä on käytössä parivuoteessa AVA:n päiväpeitto ja voin sanoa, että tulee kyllä helppoutensa puolesta pedattua joka päivä.. Näin muutaman vuoden kokemuksella päiväpeiton musta väri on haalistunut, mutta muuten loistava päiväpeitto!

    VastaaPoista
  4. Ei edes oman sängyn päälle päiväpeitto eksy, onneksi panostan lakanoihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itseasiassa jos on kivat lakanat niin ei haittaa vaikka ei petaisikaan :)

      Poista
  5. Mulla on valkoinen AVAn peite ollut nyt vajaa kolme vuotta. Hyvännäköinen on edelleen, ihan hitusen nyppyä pinnassa. Mutta AVAn palvelusta jäi kyllä todella huono maku... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille kans jäi kyllä palvelusta huono maku ja niin olen kuullut, että on jäänyt harmittavan monelle muullekkin.. :/

      Poista
  6. Petaan päiväpeitolla viikolla yleensä aina, mutta en heti sängystä noustua vaan peti saa tuulettua sen puoli tuntia ainakin. Viikonloppuisin ollaan sitten useimmiten rennosti petaamatta.

    VastaaPoista
  7. En tod jaksa pedata ja myös mulla on ollut ongelma löytää hyvää päiväpeittoa. Nyt ollut käytössä Elloksen tähtipeitto ja ollut tosi hyvä! Viime viikolla äiti kävi ja tadaa..mun mooonta vuotta toivoma pitsipäiväpeitto on pian valmis. Ihana äiti on virkannu sen meille <3 Täytyy alkaa jo harjoitella sitä petaamista :D

    Toi kerrossänky on ihana!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suurin ongelma on ollus laiskuus. Tavalliset päiväpeiton kun pitäs ottaa pois ja laittaa takas. Noi Zip hommat vaikuttais helpoltakun ne ovat paikoillaan koko ajan :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne