HIMMELITAIVAS

24. lokakuuta 2013




















































Kuin unelmaa! Tänään  kävin aamulla taivaassa, himmelitaivaassa. Viime vuonna ennen joulua osallistuin Vaasan Kaupungin kirjaston järjestämään PIENEEN HIMMELIKERHOON. Tutustuin tuolloin "Himmeli"-kirjan tekijään Eijaan. Yllättyin suunnattomasti, kun minulle selvisi, että Eija asuu melko lähellä Vaasaa. Olin ihastellut hänen kirjaansa jo ennen ensitapaamistamme.  Tänään kävin hänen luonaan. Joimme kahvia ja inspiroiduimme. Voin kertoa, että Eija on pelkällä läsnäolollaan superinspiroiva ihminen. Puhuimme elämästa, ideoista ja himmeleistä. Kerroin Eijalle viimevuotisen Himmeli-kerhon olleen minulle jollain tavoin äärettömän merkityksellinen. Se oli nimittäin ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun tein jotain yksin ilman lapsia. Jätin heidät hetkeksi ja keskityin muuhun. Se oli hetki omaa parasta aikaa muiden saman henkisten ihmisten seurassa. Älkää ymmärtäkö väärin. Rakastan äitiyttä ja kotona olemista, mutta kuten aiemmin olen kertonut, olen ollut aina erittäin huono ajattelemaan itseäni. 
Yleensä yritän rajoittaa kuvien määrää blogipostauksissani, mutta tällä kertaa en voi sitä tehdä. Haluan jakaa kaiken! Oli niin kaunista! Himmelit ovat upeita. Ostin Himmeli-kirjan viime vuonna ja olen selaillut sitä moneen kertaan ja tehnyt himmeleitä. Kirja on täynnä hienoja kuvia ja sisältää myös selkeät ohjeet  kirjassa esiteltyihin himmeli-malleihin. Jos asut Vaasassa ja haluat ostaa kirjan, voit tehdä sen minun kauttani. Kirja maksaa 35€ ja minulla on niitä kotona 5 kappaletta. Täydellinen lahja! Laita viestiä sähköpostiini ekojohanna[at]gmail.com Eija Kosken yrityksen kotisivut löytyvät nimellä EKOART, KLIK! Kiitos Eija ihastuttavasta aamukahviseurasta!

7 kommenttia

  1. Kiitos Johanna itsellesi vierailustasi meillä! Jo ensi tapaamisella, silloin kurssilla vuosi sitten - tunnuit tutulta ja jäit mieleeni. Oli siis ihana tavata livenä - kiireettä. Himmelilöytöjä toivottaen, Eija ps. Johanna ja muutkin himmelistit, ottakaapa yhteyttä, jos tulee jotain kysyttävää aiheesta.

    VastaaPoista
  2. Tuo tumma himmeli... Minulla on nyt joku fiksaatio mustaan väriin :D Ja taitaa näköjään olla fiksaatio myös valkoiseenkin, kun ihastelen tuota monimutkaista valkoistakin.
    Taas lisää minun DIY -listalle.. Milloin olisi aikaa tehdä ne kaikki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään siitä ihan hirveesti <3 <3 Joo, ei ehdi kerralla kaikkea ;) Pitää alottaa jostain. Mä oon pohtinu jos tehtäs yhes ryhmän tuunareiden kans

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ah mitä taideteoksia! Viime jouluna tein mustista pilleistä himmelin ja tykkäsin siitä kovasti, mutta muuttohässäkässä se meni roskiin, nyt kyllä tekis mieli tehdä uusi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tee ihmeessä. Itse aion tehdä kaksikin....jos uskaltais koittaa tehdä jonkun muun mallin kun perinteisen :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne