MAAILMAN HUONOIN BUZZADOR

27. lokakuuta 2013





Hyvää iltaa! Tässä puhuu maailman surkein Buzzador-lähettiläs. Olen siis toiminut BUZZADORINA jo kauan. Tarkoitus on kokeilla tuoteita ja kertoa niistä. Viimeisin kokeiluni ovat nämä Air Wick tuoksukynttilät. Minun oli helppo hakea mukaan kampanjaan, koska satun olemaan hulluna tuoksykyttilöihin. Nämä ovat kivoja. Olen miettinyt pääni puhki näiden toimintaa. Kun sytytän kynttilän syttyy valo, joka vaihtaa hitaasti väriä. Aika mysteeri. 
Nämä luovat kieltämättä hyvän fiiliksen syksyn pimeisiin iltoihin. Kynttilät sisältävät eteerisiä öljyjä ja luovat miedon kivan tuoksun. Olen testannut Black Editionin tuoksut Apple & Cinnamon ja Purple Blackberry Fig.  Kyttilöitä löytyy myös eri kuvioisina ja ne ovat ostettavissa useista tavallisista päivittäistavarakaupoista. Tuote on lajiteltava kierrätykseen. Huom! Nämä kynttilät eivät sovi yliherkille ja tuoksuille allergisille ihmisille. Tykkäsin näistä!

10 kommenttia

  1. Noi Airwickit on ihanat! :) Toimintaperiaate on hämärän peitossa, mutta toimii upeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo mieskin pohti et kuinka se syttyy se valo kun sytyttää kynttilän. Ei tietoo, mut hienoja ovat ;)

      Poista
    2. Lisää mystiikkaa tulee, kun osoitat sitä kynttilää vaikka telkkarin kaukosäätimellä. Kynttilän valoefektin pitäisi syttyä silläkin :-)

      Poista
    3. Häh! Eikä?! ;) On se ihme vekotin ;)

      Poista
  2. Oon miettinyt jo muutaman päivän, että pitäiskö testata ostaa yksi tuommoinen kynttilä ja kokeilla kuinka se oikein toimii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika mystinen vekotin ;) Tosi kiva toi sateenkaaren väreissä vaihtuva valo :)

      Poista
  3. Mua kiinnosti ennen kaikkea toi Buzzaaminen ja menin heidän kotisivuille. Kuinka ollakaan jätin tietoni sinne. Saa nähdä seuraako tästä mitään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan kivaa puuhaa...mä tykkään testailla kaikkea. Tosin on paljo tuotteita joita olis kutsuttu Buzzaan mut ei ole olleet mulle just sillähetkellä. Kiva juttu! Toivottavasti pääset kokeileen pian jotain kivaa :)

      Poista
  4. Muakin vaivaa, että miten nää toimii! :D

    Sama setti siis testissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kaivella auki kun on polttanu noi ja tutkii sitä sisälmystä ;) haha. Terkkuja sinne <3 <3 Huomenna lähenki taas Helsinkiin ja Torstaina Mutsin kans hengaan ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne