OLOHUONE

8. lokakuuta 2013









Muutava kuva siitä, miltä olohuoneemme näyttää juuri nyt. Harmittaa nuo murut ja pölyt lattioilla, mutta sitähän arki on. Pyykkitelinekin näkyy ikkunasta, jos tarkkaan katsoo. Olen melko tyytyväinen olohuoneen sisustukseen. Toivon todellakin saavani pian kaiken kattopinta-alan valkoiseksi. Se tekee mielettömän eron kokonaisuuteen. Tämä talo on matala ja huonekorkeus mitätön. Valkoisessa on taikaa. Maalasimme talon toisessa päässä katot vitivalkoisiksi. Huoneet näyttävät heti huomattavasti tilavimmilta ja korkeammilta. Mitäs sanot Joona, laitetaanko pian telat pyörimään?

/Olohuoneessa: Ikean STOCKHOLM RAND MATTOSTOCKHOLM TYYNY, Marimekon kuosi ISOT-KIVET, Valaisin TERHI TUOMINEN TOSCA, huonekalut kierrätyksestä/ 

6 kommenttia

  1. Kaunista on!ja pöytä sopii erinomaisesti :)

    VastaaPoista
  2. Teillä on kaunis olkkari. Minä taas tykkään tuosta katosta, se jotenkin antaa lämpöä mun mielestä. Mulla oli pitkään kausi, että inhosin puunvärisiä paneeleja, mutta nyt taas tykkään :) (Paitsi kellastunut kuusipaneeli ei ehkä ole niin hot...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ehkä mä joskus vielä kaipaan tuota kattoa kun se on maalattu valkoiseski ;)

      Poista
  3. Oih muutan teille. Tuo on upea tuo pöytä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just hiljan ostin 30 € yhdeltä tädiltä :) Juu, sä voisit asuu tiipiissä tos nurkas....blogattas sit yhes ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne