PELOTUS

20. lokakuuta 2013


Paljastan tilaavani lähestulkoon joka kerta jonkun sisustuslehden Habitare-messuilla. Tällä kertaa tilasin Dekon ja Avotakan. Deko on minulle kaikista sopivin lehti. Olen tilannut sitä kestona monta vuotta. Jouduin kuitenkin irtisanomaan kaikki kestotilaukset vuosi sitten puhtaasti rahapulassa. Muistaakseni Avotakan tilauslahja oli kuvan palovaroitin "Lento". Se on Paola Suhosen IVANA HELSINGILLE suunnittelema. Lapset olivat ihmeissään, kun kiinnitimme "pääkallokiitäjän" työhuoneen kattoon. Hui, hetken pelotti jopa itseäni. Inhoan ötköitä ja olenkin useaan otteeseen pohtinut miksi "Lento" minua viehättää. Jotain karmaisevan tyylikästä siinä on. Nyt minun on valmistauduttava työvuoroon, mutta sitä ennen haen metsästä kuusen oksia. Mukavaa Sunnuntaita! 

/Olen superiloinen jokaisesta uudesta lukijastani. Viimepäivinä teitä on tullut useampia. Luonnollisestikin olen yhtä iloinen myös teistä, jotka olette lukeneet blogiani jo pitkään. Te kaikki teette tästä tekemisen arvoista. Kiitos!/

4 kommenttia

  1. Meiltä löytyy Lento valkoisena, tykkään! Vaikka muuten ötökkäkammoinen olenkin, niin tuo on mielestäni söpö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkosena oliski ollu kiva. Vain tämä väri oli valittavissa :)

      Poista
  2. Näin kyseisen palovaroittimen ihan vasta jossain kuvastossa. Tyylikkaan karmistuttava kyllä. En tiedä haluaisinko omaan kattoon, mutta silti tässä on sitä jotain...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo tiedän tunteen. Katon vieläkin sitä ja aattelen et on se aika törkee ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne