WASHI-ARVONTA 4 BLOGIVUODEN KUNNIAKSI

7. lokakuuta 2013






/Yhteistyössä Teippitarha/Postaus sisältää myös alennuskoodin/

Unelmatarha eikun TEIPPITARHA, vaikka itseasiassa ne ovat hyvin lähellä toisiansa, on täynnä Hullun Teippinaisen suosikkitavaraa! Arvon Teippitarhan kanssa superkivan teippi/paperitavara palkinnon. Itseasiassa valitsin setin tänään itse. Samat tuotteet täydentävät pian myös "Hullun Teippinaisen" varastoja. Hyvät perusteipit ovat mattamusta ja valkoinen. Vihkoruudukko washi kuuluu ehdottomiin suosikkeihini. Esittelen setin tarkemmin postauksen lopuosassa. Arvonta alkaa nyt! Aikaa osallistumiseen on Perjantaihin 18. Lokakuuta kello 00.00 asti! 

Arvontaan osallistut seuraavalla tavalla:

Vastaa kysymykseen tämän postauksen kommenttikentässä "Oletko käyttänyt washiteippiä?" Jätä kommentin yhetydessä sähköpostiosoitteesi tai vähintäänkin nimimerkkisi. Voit saada myös toisen arvan, jos olet tai rekisteröidyt lukijakseni oikeassa palkissa oleva "lukijaraadin" kautta. ILMOITA MONTAKO ARPAA OTAT!

Eikä tässä vielä kaikki! Ihastuttava Teippitarhan Janina on luvannut alennuskoodin lukijoilleni. Saatte koodilla Löytö4v 15% alennuksen kaikista Teippitarhan tuotteista [lukuunottamatta postimaksuja]. Kirjoita koodi tilausta tehdessä kohtaan jossa kysytään alekoodia. Alennus on voimassa heti ja jatkuu tämän viikon sunnuntaihin eli 13.Lokakuuta asti! Jos teipit kiinnostavat, kannattaa hyödyntää tämä tarjous! Teippitarhaan pääsette  TÄMÄN linkin kautta!

ARVONTA-AIKA ON PÄÄTTYNYT!! Julkaisen voittajan maanantaina 14.10! Jännää!!


Palkinto sisältää: 1 rulla Larson kissa MT maskingteippiä, 1 paketin keltaisia sahalaitapaperipusseja [12 kpl], 1 tarralaput/Puput, 1 tarralaput/Karhut, 1 rulla mattamustaa MT maskingteippiä, 1 rulla mattavalkoista MT maskingteippiä, 1 rulla mustaa vinoraita MT maskingteippiä, 1 rulla turkoosia Linnut Washiteippiä ja 1 rulla vihkoruudukko washiteippiä

92 kommenttia

  1. En oo ikinä edes nähnyt tollasia teippejä, mutta arvontaan pakko osallistua ;) 2 arpaa kiitos :)

    VastaaPoista
  2. Onkin tullut teippailtua vaikka mitä. :) Lemppari tuunaus tällä hetkellä on, kun teippasin keittiön hyllyjen reunat tuolla mustalla vinoraidalla. Se on kiva ylläri, kun avaa muuten valkoiset kaapinovet. Yhdellä arvalla mukana.

    -P (blues.drive.monster(a)hotmail.com)

    VastaaPoista
  3. Niin ihana arvonta. Meillähän washia tulee vastaan ihan joka huoneessa. Sillä on tuunattu kaikenlaista puhelimista kehyksiin, hyllyistä laatikoihin ja purkkeihin.
    Ja kahddella arvalla ollaan tässä arvonnassa mukana :) Onnea synttäreiden johdosta.

    VastaaPoista
  4. Kahdella arvalla mukana ja tottahan olen teippitarhan teippejä meillekin kotiuttanut :)

    VastaaPoista
  5. Kyseinen teippi on minulle täysin vieras. Olisiskin kiva päästä testaamaan. Lukijana kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  6. Olen käyttänyt washiteippiä tuoleissa, lipastossa, ovessa ja paketoinnissa. Mukana yhdellä arvalla:)
    -NiinaLotta-

    VastaaPoista
  7. Kyllä vain olen ja paljonkin. Myös lapset rakastavat näitä teippejä ja ihanaa, että heidän taideteoksensa on myös helppo poistaa ;)

    2 arpaa

    VastaaPoista
  8. En ole käyttänyt näitä teippejä, toki blogistasi olen niistä lukenut :)

    Ja kaksi arpaa :)

    VastaaPoista
  9. Meilläkin käytetään tuota paljon, loistavaa teipata lasten piirustuksia sillä seinään :) Kahdella mukana!

    VastaaPoista
  10. Olen käyttänyt ja paljon, mutta voisin käyttää lisääkin. :) Kaksi arpaa!

    VastaaPoista
  11. Olen käyttänyt pieniin piristyksiin ja yksi suurempi on suunnitteilla :)
    Kaksi arpaa ja peukut pystyssä.

    VastaaPoista
  12. En ole vielä ehtinyt käyttää. Pari teippirullaa tuolla odottaa inspistä.
    2 arpaa!

    VastaaPoista
  13. Olen käyttänyt, postereiden ja lasten maalausten seinään kiinnittämisessä ja kirjahyllyn koristamisessa pienellä koristenauhalla, mistä tulikin mieleeni, etten ole siitä kuvaa postannut blogissani....

    Onnea vielä kerran synttäreiden johdosta!!

    VastaaPoista
  14. Enpä ole juuri näitä teippejä kokeillut, mielelläni ottaisin ensituntumaa. Monissa blogeissa kyseiset teipit ovat olleet mukana jos minkälaisessa tuunauksessa ja meiltäkin sopivia kohteita teippeilyyn löytyy varmaan yllin kyllin.

    Yhdellä arvalla mukana :)

    -----almis-----

    VastaaPoista
  15. Ihan nevöfööd tollaset teipit, mutta tutustutaan jos voitto tulee :)
    1 arvalla mukana.

    VastaaPoista
  16. Ihana palkinto, teippejä olen käyttänyt askartelussa, paketoimisessa, koristelussa, merkkaamisessa ja viimeksi virittelin pompomeja kattoon, mutta ne ei kestä siellä :(

    Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  17. 2 arpaa, kiitos! Olen käyttänyt washi-teippiä, mm. pakettien kiinnityksessä ja koristelussa.

    astuvan.akka (miu) yahoo.com

    VastaaPoista
  18. Paketoinnisssa ja korttien väsäilyssä on tullut käytettyä, enemmänkin tekisi mieli teippailla.:) Mukana arvonnassa kahdella arvalla! :)

    VastaaPoista
  19. olis kiva kokeilla, ekaa kertaa.
    ihan tavallisella maalarinteipillä tein lapselle autokaupunkia lattiaan
    paivi.pelk@gmail.com. yksi arpa

    VastaaPoista
  20. en oo kokeillut...vielä ;) yksi arpa siis.
    amnevala@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. En ole kokeillut, vielä. Mutta monesta blogista olen lukenut :)

    VastaaPoista
  22. En oo kokeillu, mutta olis kyllä kiva! :)
    Kahdella arvalla mukana :)
    mevid@outlook.com

    VastaaPoista
  23. Teipannut olen, mutta vain "tavallisilla" Ikeasta viime jouluna bongatuilla kuvioteipeillä. Washi-teippiä olisi kiva päästä kokeilemaan.
    Yksi arpa kiitos.

    VastaaPoista
  24. Lämpökynttilöitä olen tuunaillut :) Yhdellä arvalla mukana ihanassa arvonnassa.

    -katjuska-

    VastaaPoista
  25. Washi-teipit on käytössä lähes päivittäin! Ihana palkinto!
    Yhdellä mukana.

    VastaaPoista
  26. En oo ikinä käyttänyt, joten arpa voisi tällä kertaa suosia niin pääsisin kokeilemaan.

    Kaksi arpaa kiitos.

    VastaaPoista
  27. 2 arpaa.

    Olen kauan selaillut ideoita ja keräillyt Pinterestiin washi-teippausehdotuksia. Pari viikkoa sitten tuli ostettua eka setti ja onhan se jo löytänyt tiensä eri paikkoihin.

    VastaaPoista
  28. en oo kokeillu, halunnut kyllä.tässä olis yks mahis päästä kokeilemaan.
    <kahdella arvalla siis mukaan

    VastaaPoista
  29. Olen kokeillut. ihania ovat. samoin ovat ihania arvottavat teipit, haluan! yhdellä mukana liisa2005@netti.fi

    VastaaPoista
  30. Olen käyttänyt, mutta en noin luovasti, kuin sinä Johanna. Tänä vuonna haluaisin testata ainakin tuota seinään teipattavaan joulukuusta :D Kahdella arvalla mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  31. En ole käyttänyt koskaan :( Mielelläni kokeilisin! :)

    VastaaPoista
  32. Olen käytänyt, ja joudun ne jemmaamaan kunnolla piiloon, etteivät lapsetkin niitä käyttäis yhtä innokkaasti! ;) Kahdella arvalla mukana. :)

    VastaaPoista
  33. olen vähän käyttänyt, ja kahdella arvalla mukana

    VastaaPoista
  34. Olen käyttänyt! Kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  35. En ole teippiä käyttänyt, kauniit ovat. Kahdella lukijana mukana.

    VastaaPoista
  36. Olen käyttänyt monessakin jutussa; paketeissa, tehnyt viirejä muffinseihin, kynttilöihin ym.ym. Ja kahdella arvalla ehdottomasti mukana :)

    VastaaPoista
  37. Olen käyttänyt joskus korttiaskarteluissa ja paketoinnissa. Kahdella arvalla mukana ihanassa arvonnassa :)

    VastaaPoista
  38. Eka kosketus teippeihin tämän viikon lauantaina! Tahtoo tän setin. Kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  39. Mahtava arvonta, osallistun ja haluuuuuuuun voittaa!! Washiteippiä on käytetty, kyllä vaan :)

    VastaaPoista
  40. Teippailen lasten piirustuksia seinille ja käytän paketoinnissa. Lapset tekevät teippirullasta tanttarallaa alta aikayksikön. Kahdella arvalla osallistun kivaan arvontaan, kiitos!

    VastaaPoista
  41. ...niin ja kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  42. En ole käyttänyt, mutta olen haaveillut tilaavani joskus (ja noita ihania paperipusseja myös). Ihania :)

    VastaaPoista
  43. En ole vielä käyttänyt mutta olen nähnyt näitä paljon blogeissa. Kiinnostaa.
    Heidi

    VastaaPoista
  44. No todellakin oon teippaillut, täällä on hullu teippinainen nro. 2.
    kahdella mukana,... uuh pitääkö sortua myös tilaamaan alennuksella, iik.

    VastaaPoista
  45. en ikinä, mutta tusinan kertaa olen jollekin näillä tuunailleelle bloggarille salaa kateellinen!

    VastaaPoista
  46. Washi-teipit <3 Niitä on siis tullut käytettyä, niin askarteluissa kuin tuunauksessakin, todella monikäyttöisiä ovat! :) 2 arvalla olen mukana.

    VastaaPoista
  47. Washi-teipit ovat tuttuja. Tykkään itsekin todella paljon Teippitarhan tuotteista. Ovat ihania.

    Kahdella arvalla mukana. suvanblogit(a)gmail.com

    VastaaPoista
  48. Tänä syksynä hurahdin ja teippailtu on jo vaikka mitä (mm. oven "selkämys", kynäpurkkeja, liitutaulun kehyksiä). Yhdellä arvalla mukana.

    Annika L.

    VastaaPoista
  49. Yksi arpa. Meillä on on washiteippejä ja muitakin ja tykkään kovasti! Nuo muutkin Teippitarhan tuotteet ovat ihania.

    VastaaPoista
  50. koko ajan. teippitarhan suuri fani! kaksi arpaa kiitos.

    VastaaPoista
  51. Tällä viikolla näihin teippeihin hurahtaneena kahdella arvalla mukana :) Onnittelut 4-vuotiaalle :)

    VastaaPoista
  52. Ostin kerran Claes Ohlssonilta paketin washeja ja tykkään kovasti. Olen lähinnä paketoinut niillä =)

    VastaaPoista
  53. Teipata voi mitä vaan. Jääkolkasta lähtien olen teipannut kaikki, askartelen ja skräppään paljon joten teippejä kuluu. Töiden kautta alun perin tutuistuin Teippitarhalaisiin. Erittäin mukavaa porukkaa. Ja kiitos ihanista vinkeistä. Pitääkin taas laittaa tilausta menemään. :) Yksi arpa minulle,kiitos. (eevatikku@hotmail.com)

    VastaaPoista
  54. Teippejä tulee tungettua joka paikkaan ja jatkuvasti ;) Mukana kahdella arvalla, ja seuraavaksi menenkin sitten Teippitarhan sivulle tekemään lisätilausta, kun en viikonloppuna messuillessa muistanut, mistä kaikesta on puikkista :)

    VastaaPoista
  55. Teippitarha ja tuotteet ovat tuttuja.
    Kaksi arpaa.
    minnakeskinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Olen tuunannut tuikkuja sekä käyttänyt paketoinnissa. Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  57. Olen käyttänyt. Viime jouluna laitoin joulukortteihin washiteippiä. Muutaman synttärilahjan olen myös paketoinut washiteippiä käyttäen :)
    Yksi arpa.
    kisu_the_cat@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Olen käyttänyt itsetehdyissä korteissa ja paketoinnissa, lisäksi poika tuunasi oman huoneen ovea teipeillä. :) Yhdellä arvalla mukaan.

    saga489@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Olen käyttänyt ja pahasti myös koukuttunut teippeihin :-) Ilolla siis mukana arvonnassa yhdellä arvalla.
    Onnea synttärisankarille!

    VastaaPoista
  60. En ole käyttänyt teippejä mutta ovat niin ihanan näköisiä että johonkin olis pakko laittaa :) En ole vielä keksinyt mihin.. Yksi arpa. -anu82

    VastaaPoista
  61. En ole käyttänyt. Yhdellä arvalla mukana.
    tvoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Olen käyttänyt Teippitarhan teippejä mm. tuikkujen tuunaukseen. Myös meidän 3-v. tyttö innostui auttamaan koristelussa :) Mukana yhdellä arvalla. asnunsea (at) gmail.com

    VastaaPoista
  63. Käytän jatkuvasti, erityisesti juuri mattamustaa ja -valkoista. Toistaiseksi paras teippaus on varmaan ollut kuraisten keittiönkaapinovien ryhdistys. Yhdellä arvalla messissä :)

    VastaaPoista
  64. Meilläkin on vuokra-asunnon ovia koristettu Teippitarhalta ostamallani teipillä! I lov it!!
    Kahdella arvalla mukana :)

    kirsiha@gmail.com

    VastaaPoista
  65. On tuttuja! Olen teippaillut mm. ovea, hyllyn reunoja, ikean pöydän, sängynpäädyn, kortteja.. Oikeastaan ainut tapa miten vuokra-asuntoa tuunailee opiskelijabudjetilla :D Jouluksi olis tarkotus tehdä "kuusi"
    Yhdellä arvalla mukana!

    VastaaPoista
  66. En ole kokeillut. Yksi arpa, kiitos!

    pauliina.hytonen@kotikone.fi

    VastaaPoista
  67. On tuttuja ja tykättyjä! Kortteja tulee tehtyä aika useinkin. Uudet teippirullat olis mukavaa vaihtelua syksyn pimeisiin iltoihin! Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  68. Yhdellä arvalla mukana :) Teipannut olen ainakin näkösuojan ikkunaan, koristeraitoja m. peiliin ja valokatkaisijoihin, kodinkoneiden merkkejä piiloon ja käyttänyt washiteippiä korttiaskartelussa.

    mhmyllymaki @ gmail piste com

    VastaaPoista
  69. Äippä
    Kyllä on teipattu ja paaljon, ovat niin ihania:) mm. peilin kehykset, tuikkukippoja, kynttilöitä, ikkunaa,yms. ja nyt 2 arvalla mukana, kas kun iltojen hämärtyessä teippaus on ihan parasta:)
    Ps. Onnea 4v.

    VastaaPoista
  70. Kahdella arvalla mukana!
    Olen innostunut washiteipeistä jo jonkin aikaa ja kokoelmaani sopisi muutama rulla lisää!

    muumitalossa(at)hotmail.fi

    VastaaPoista
  71. Teipit teippailematta, enkä edes tiedä miksi! Näistähän innostuisi sekä mamma että muksut. Yksi arpa meille.

    VastaaPoista
  72. Kahdella arvalla mukana. Olen aivan hulluna noihin teippeihin ja ostelen niitä koristukseksi, olen sentään jotain teippiä raaskinut laittaa seinällekin :)

    VastaaPoista
  73. Tuttu tuote, ihania ovat!
    Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  74. On teippailtu, enemmän ja vähemmän.
    2 arpaa mulle.

    VastaaPoista
  75. Joku muinaisjäänne selvästi olen kun en ole käyttänyt!

    VastaaPoista
  76. On käytetty ja muutama rulla odottaakin hyllyssä. Ihania ja käytännöllisiä, tarvetta teipeille löytyy aina! Yhdellä arvalla mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  77. En ole käyttänyt washiteippejä. Kovasti kyllä tekisi mieli kokeilla niitä (vuokra)asunnon keittokomeron piristämiseen. En vain tiedä paljoa washeista niin en ole vielä uskaltautunut teippailemaan. Teippitarhan sivuilla kyllä kerrottiin että teipit irtoaisivat hyvin, mutta vielä mietityttää onko teipin pinta sellainen, että sitä voi pyyhkiä nihkeällä/kostealla.
    Sain postipaketin, jossa oli käytetty washeja ja siinä teipin pinta oli ainakin sen oloinen että kestäisi pyyhkimistä. Ehkäpä minustakin tulee "hullu teippaaja" kun kerran pääsen alkuun ;)

    Yhdellä arvalla mukana.

    -Hilps

    VastaaPoista
  78. Yhdellä arvalla olen mukana. Olen käyttänyt teippejä tehden niillä seinään sängynpäätykuvion, joka koostuu eri värisistä ja kokoisista, osin päällekkäin olevista suorakaiteista. Lisäksi olen teipannut keittiön kaappien alalistat ja tehnyt kanvastauluille "kehyksiä".

    Nuuppis nuuppis(at)gmail.com

    VastaaPoista
  79. En ole käyttänyt washi-teippiä, mutta muita samankaltaisia olen pari kertaa käyttänyt. Niitä käytin kynttiläkipon ja metallisen rasian tuunaamiseen. :) Yhdellä arvalla mukata, t. Pirde

    VastaaPoista
  80. Teipit ovat tuttuja, ihan parhaita, Seinäjoen Käsityömessuilla jo tein muutamia hankintoja teippivaraston täydennykseksi mutta täytyy vielä tämä sinun alennus hyödyntää :)

    Arvontaan mukaan kahdella arvalla :)

    - Marika

    VastaaPoista
  81. En ole washi-teippejä käyttänyt, mutta sen sijaan olen keräillyt ja bongaillut teippausideoita muilta. Upeita juttuja näillä saa aikan.
    Arvonnassa mukana yhdellä arvalla.

    VastaaPoista
  82. Olen mukana yhdellä arvalla :) En ole käyttänyt washi-teippejä. jenny-94@hotmail.com

    VastaaPoista
  83. Yksi arpa :) en oo koskasn testannut, mutta olis tosi kivaa!

    VastaaPoista
  84. Ja s-posti jonnuska_88@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. Jotain teippiä olen ostanut, mutta olikohan se washiteippiä?! :)
    mukana 2 arvalla!

    VastaaPoista
  86. TÄHÄN PÄÄTTYI ARVONTA! Julkaisen voittajan pian!

    VastaaPoista
  87. Voi Johanna, jos arvonta suoritetaan 14.10 niin miksei vieläkään tulosta näy??
    Tahtoisi niiiin teippaamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! On arvottu ja palkinto on jo pian matkalla voittajalle. Postasin voittajan täällä:http://ekojohanna.blogspot.fi/2013/10/arvonnan-voittaja-on.html :) Mä olen aina jukaissut voittajat erillisessä postissa :)

      Poista
  88. Ai mua tyhmää, siellähän se voittaja olikin:) No, ei tärpännyt mutta Teippitarhassa on taas uusia ihanuuksia joten pakko tilata:)
    Kiva blogi sulla,jotenkin niin,oisko kotoinen, sait vakkari kävijän, ihastuin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 Tervetuloa!! <3 Terkut Vaasasta!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne