HELSINKI JOHANNA KOON LINSSIN LÄPI

2. marraskuuta 2013








































Olkaa hyvät! Tällä kertaa en rajoita kuvavirtaani. Saatte kaiken! Tykkään valokuvata. Pitäisi tosin perehtyä aiheeseen hiukan syvemmin. Joka tapauksessa tykkään etsiä kuvakulmia. Tämän hetkinen suosikkikulmani on kuvata ylöspäin ja oksien läpi. Rakennukset ja arkkitehtuuri ovat intohimoni.  Minulla on PINTERESTISSÄ kattava "muistitaulu" arkkitehtuurille. Se löytyy TÄÄLTÄ! Maailma on täynnä upeita rakennuksia. Joskus olen pohtinut, että olisi  ehkä pitänyt suunnata rakennus/suunnittelu alalle. Neljänkympin villityksessä mietin usein alavalintaani. Miksi en suuntautunut jollekin luovalle alalle. Miksi? En tiedä. Rakastaisin suunnitella ja luoda. Pääni on aina ollut täynnä visioita ja ideoita. 
Olen kaupunki-ihminen. Tykkään maleksia kaupungin kaduilla, katsella ihmisiä ja elämää. Olen käynyt Helsingissä tämän syksyn aikana neljä kertaa. Junamatkat sinne ovat minulle lepoa ja arjesta  poikkeavaa tapahtumaa. Ja kuvia, niitä on tallentunut Eokseeni paljon. Inspiroivaa! Mukavaa tätä päivää! Mies on koulussa ja itse menen illaksi töihin eli me vietämme melko arkisen juhlapäivän!

/Muistutan pikaisesti myös BEDITIN alekoodista! Jos haluat ostaa itsellesi ZIPIT- päiväpeiton alennuksella lue yhteistyöpostaukseni Beditin kanssa TÄÄLLÄ!/

4 kommenttia

  1. Oi oi, muistoja tuo nämä kuvat helsingstä tuohon vuoden aikaan. 2008 muutin pois Inkoosta ja viimeisen yöni vietin helsingissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Mullakin on tosi paljon muistoja Helsingissä. Iloisia ja surullisia. Yksi parhaista ystävistäni kuoli yllättäen kun olimme nuoria ja muistan häntä aina kun liikun. Hän opetti mulle Helsinkiä ja hänen luonaan majotuin monen monet kerrat <3

      Poista
  2. Jättefina bilder! Du har ögon som ser lite mer! ;)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne